پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:
 

اجاره خودرو تهران یکی از مواردی است که امروزه بسیار به چشم می خورد، بسیاری از انسان ها صرفا برای شو آف یا حضور در یک مجلس خاص به اجاره ساعتی خودرو در تهران یا در شهرهای دیگر می پردازند، با این کار هم می توانند تنوع ایجاد کنند و هم این که پرستیژ خود را حفظ کنند، اگر شما هم جز کسانی هستید که قصد اجاره ماشین لوکس دارد اما نمی داند باید به کدام یک از موسسات مراجعه کند ما به شما موسسه رنتینال را پیشنهاد می کنیم، خدماتی که این موسسه ارائه می دهد می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد، در ادامه هر آن چه که باید در این باره بدانید را به شما خواهیم گفت پس با ما همراه باشید.

اجاره خودرو تهران

با افزایش تعطیلی ها و افزایش مسافرت های بین شهری و بیرون شهری، علی الخصوص فصل تابستان، اجاره خودرو لوکس در تهران و مسافرتی افزایش پیدا می کند و این فصل و تعطیلات عید را می توان یکی از بهترین مواقع برای اجاره ی خودرو دانست.

بسیاری از افراد برای گشت و گذار و تفریحات خود در فصول گرم سال و تعطیلات، خودروهای ایمن و راحتی را از موسسات اجاره خودرو اجاره می کنند.

اگر در فصل تابستان و تعطیلات نوروز خواهان اجاره ی خودرو با بهترین نرخ کرایه و بهترین شرایط هستید، به شما پیشنهاد می کنیم از مجموعه رنتینال استفاده نمایید.

برای اجاره ماشین تهران با قیمت مناسب در فصل تابستان چه باید کرد؟

با اینکه اجاره ماشین لوکس مانند بنز و بی ام و یکی از اهداف هر فردی برای اجاره ی خودرو است اما هزینه های بالای این خودرو ها موجب شده تا کمتر کسی برای سفر ها و رفت و آمد هایش از این خودرو ها بهره ببرد.

در چنین شرایطی موسسات اجاره خودرو برای فصل تابستان اجاره ی خودروهای داخلی مانند 206 را پیشنهاد می کنند. شاید این موضوع برایتان عجیب باشد اما بسیاری از شرکت های اجاره ی خودرو تنها ارائه دهنده ی خودروهای لوکس نیستند و در کنار این خودرو ها نیز به ارائه ی خدمات اجاره ی خودروهای داخلی نیز مشغول هستند. این موضوع به این معناست که شما می توانید با هر بودجه ای که دارید اتومبیل کرایه کرده و از آن استفاده کنید. البته اگر می‌خواهید به مسافرت‌های بین شهری و طولانی بروید بهتر است از خودروهای مناسب استفاده کنید؛ چرا که معمولا خودروهای ارزان از نظر موتور و استحکام بدنه توانایی لازم برای دوام در سفرهای طولانی را ندارند.برای کسب اطلاعات بیشتر اجاره خودرو برای مسافرت های بین شهری و مسافرت های طولانی درمطالبی دیگر با ما همراه باشید.

2

  • چه زمانی بهتر است از خودروهای اجاره ای استفاده کرد؟

در رابطه با این که چه زمانی بهتر است از خودروهای اجاره ای استفاده کنیم باید بگوئیم که بسته به موقعیت شخص، سلیقه و نیاز او دارد اما با این حال بهترین زمان برای اجاره ماشین تهران عبارتند از:

  • اجاره برای سفرهای شهری یا بین شهری

خرید ماشین های لوکس به علت بالا بودن قیمت آن ها برای هر کسی امکان پذیر نیست از همین رو بسیاری از افراد برای مسافرت های بین شهری یا شهری از ماشین های اجاره ای استفاده می کنند، در واقع آن ها برای این که یک سفر خوب و با لذت تجربه کنند خودروی مورد نظر خود را اجاره می کنند.

  • اجاره برای سفرهای آفرود و کوهستانی

از دیگر زمان هایی که بهتر است از خودروهای اجاره ای استفاده کرد سفرهای آفرودی و کوهستانی است، عموم مردم ماشین های سواری معمولی دارند که برای سفرهای کوهستانی مناسب نیست از همین رو با اجاره ساعتی ماشین در تهران می توان به تمام نقاط کوهستانی سفر کرد.

  • قرارهای کاری

حتما برای شما هم پیش آمده که یک قرار کاری مهم داشته باشید اما ماشینی که متناسب با پرستیژ کاری شما باشد در دسترس نداشته باشید، اما جای نگرانی نیست چرا که با اجاره خودرو به راحتی می توانید به هدف خود برسید و بیش از پیش تاثیرگذار باشید.

  • مهمان های خارجی

اجاره خودرو برای مهمان های خارجی برای آن دسته از کسانی است که با خارج از ایران همکاری دارند، این افراد برای آن که کار خود را بهتر پیش ببرند زمانی که مهمانان خارجی به ایران سفر می کنند به اجاره ی خودرو تهران می پردازند.

  • در حال تعمیر بودن ماشین شخصی

گاهی خودروی شخصی دچار مشکلاتی می شود که تعمیر آن ها زمان زیادی لازم دارد اما شما به دلایل مختلف به ماشین نیاز ضروری دارید به همین دلیل به خودروهای اجاره ای را انتخاب می کنید، این انتخاب نباید صرفا ماشین های آن چنان لوکس باشد بلکه در موسسه رنتینال می توانید هر ماشینی را با هر میزان هزینه ای که دارید انتخاب کنید.

مدارک مورد نیاز رنت ماشین تهران

برای رنت ماشین در تهران به مدارک زیر نیازمندید تا بتوانید قرارداد رنت ماشین را ببندید

  1.  یکی از شرایط مهم برای رنت ماشین تهران دارا بودن حداقل سن 20 سال برای مشتری و دارا بودن گواهینامه معتبر فرد با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه می باشد.
  2.  همراه داشتن کارت ملی
  3.  همراه داشتن گواهینامه
  4.  گواهی معتبر اشتغال به کار(فیش حقوقی حقوقی یا جواز کسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمی شرکت با مهر و امضاء ، دفترچه تامین اجتماعی و…)
  5.  آدرس محل سکونت مشتری
  6.  یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو کاملا معتبر
  7.  پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.
  8.  پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی که این رقم معمولا با توجه به نوع خودرو ی اجاره ای متفاوت می باشد. توجه داشته باشید مبلغ ودیعه نقدی در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

3

کلیه خدمات اجاره خودرو در سایت رنتینال https://rentinal.info/ انجام میشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان