پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

رقابت نمایندگی تعمیرات سونی با الجی، سامسونگ و توشیبا

نمایندگی تعمیرات‌ سونی پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی تعمیرات‌ سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند.

در واقع نمایندگی تعمیرات‌ سونی خدماتی مرتبط با محصولات مختلف سونی از جمله لپ تاپ، تلویزیون، تبلت، موبایل، دوربین، پروژکتور و سایر محصولات سونی ارائه می دهد. سونی یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار است. از این رو نمایندگی تعمیرات‌ سونی به عنوان یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات تخصصی سونی تلاش دارد خدماتی ارزنده نام سونی به کاربران ارائه کرده و رضایت خاطر آنان را فراهم کند. در این راستا تلاش داشته با فراهم کردن فضایی مناسب و بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات، باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان سونی عرضه کند.

نمایندگی تعمیرات سونی tv-sony.ir

نمایندگی تعمیرات سونی از واحد های مجزا تشکیل شده است. تعمیرات انواع دستگاه های سونی در تعمیرگاه مجاز سونی انجام می شود. بهره مندی از مدرن ترین امکانات در واحد تعمیرات سونی سبب شده تا تعمیر انواع محصولات سونی در بالاترین سطح کیفی انجام شود. متخصصان این مجموعه به دلیل آگاهی از به روز ترین اطلاعات و ترفند ها می توانند تمامی نواقص به وجود آمده در محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند. تعویض قطعات محصولات سونی در صورت آسیب دیدگی پیشرفته ، توسط مهندسان واحد تعمیرات سونی انجام می شود. اصالت تمامی قطعات جایگزین شده برای مشتریان تضمین می شود. توجه داشته باشید تنها استفاده از قطعات اورجینال کیفیت و کارایی اولیه را به دستگاه ها باز می گرداند.

نمایندگی فروش سونی

نمایندگی تعمیرات‌ سونی در واحد فروش با دعوت از مشاوران مجرب توانسته است سرویس های ویژه ای به مشتریان ارائه کند. کلیه ی محصولات سونی در این نمایندگی به صورت اورجینال و همراه با گارانتی معتبر به فروش می رسند. محصولات موجود در نمایندگی فروش سونی عبارت است از تبلت ، فتوکپی ، پرینتر ، لپ تاپ ، مانیتور ، تلویزیون ، پروژکتور و لوازم خانگی سونی. مشاوران این مجموعه با در اختیار قرار دادن راهنمایی های لازم مشتریان را در زمینه ی خریدی بهتر راهنمایی می کنند. مشاوران به علت دسترسی به تمامی اطلاعات تخصصی و فنی می توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیارشان قرار دهند. بهره مندی از این اطلاعات کمک می کند تا مشتریان با نحوه ی کار دستگاه و همچنین نکات مهم در نگهداری آن ها آشنا شوند.

7

چرا برای تعمیرات نمایندگی سامسونگ را انتخاب کنیم ؟

نمایندگی تعمیرات سامسونگ وظیفه دارد بعد از خرید محصولات سامسونگ از قبیل ماشین ظرفشویی سامسونگ، ماشین لباسشویی سامسونگ، یخچال فریزر سامسونگ، ساید بای ساید سامسونگ، ماکروویو سامسونگ و کولر گازی سامسونگ تا پایان زمان کارت گارانتی محصولات را ساپورت کنند.

بهتر است بدانید محصولات نمایندگی سامسونگ 6 ماه ضمانت کتبی دارد و در صورتی که برای لوازم خانگی شما مشکلی پیش بیاید نمایندگی سامسونگ در تهران، نمایندگی سامسونگ شرق تهران، نمایندگی سامسونگ غرب تهران و سایر نقاط ایران وظیفه دارند با اولین تماس شما به محل مراجعه کنند.

متخصصان نمایندگی سامسونگ شرق تهران، نمایندگی سامسونگ غرب تهران و سایر نقاط ایران تمامی کار های تعمیرات سامسونگ را 100 تضمینی، با 36 ماه ضمانت کتبی و در اولین فرصت بعد از تماس انجام می دهند.

همانطور که میدانید مارک سامسونگ یکی از بهترین مارک های لوازم خانگی می باشد که از دیر باز تا به امروز مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ نیز این اطمینان خاطر را می دهد که تمامی این اجناس با کیفیت هستند.

بهتر است بدانید تمامی لوازم خانگی هرچقدر هم با کیفیت باشند بر اساس استفاده نامناسب شما و یا قرار گرفتن در جای نامناسب ممکن است آسیب ببیند و یا از کار بیفتد. متخصصان نمایندگی سامسونگ برای رفع تمامی این مشکل ها در قالب نمایندگی سامسونگ شرق تهران، نمایندگی سامسونگ غرب تهران و سایر نمایندگی های ایران قرار گرفته اند تا خدمات تعمیرات خود را در اختیار مردم قرار دهند.

متخصصان نمایندگی سامسونگ شرق تهران، متخصصان نمایندگی سامسونگ غرب تهران و تمامی نمایندگی ها جز کادر مجرب و متعهدی می باشند که تلاش دارند در کمترین زمان و با کمترین هزینه بهترین خدمات تعمیرات سامسونگ را برای شما عزیزان ارائه دهند تا از محصولا سامسونگ و خدمات آن ها راضی باشید.

نمایندگی سامسونگ در تهران نیز برای اینکه اهالی تهران بتوانند به راحتی بدون طی کردن مسافت طولانی به نمایندگی تعمیرات سامسونگ دسترسی داشته باشند در شرق و غرب تهران نمایندگی قرار داده اند.

همانطور که می دانید حمل و نقل وسایل سنگین برای انجام تعمیرات کاری بسیار دشوار و سخت می باشد. به طور مثال خارج کردن یخچال ساید بای ساید از منزل برای تعمیرات کاری بسیار عذاب آور و دشوار می باشد.

متخصصان کارآزموده سامسونگ تمام تلاش خود را می کنند تا به تعمیرات سامسونگ در منزل بپردازند و دیگر نیازی نباشد تا وسایل سنگین را برای تعمیر از منزل خارج کنید. همچنین برخی از قطعات به راحتی یافت نمی شوند اما متخصصان نمایندگی سامسونگ وطیفه دارند تا برای انجام تعمیرات تمامی قطعات را با خود به همراه داشته باشند.

8

نمایندگی تعمیرات ال جی tv-lg.ir

تنها مرکز معتبری که برای تعمیرات لوازم خانگی می توانید از خدمات بسیار زیاد آن به صورت رایگان استفاده نمایید، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی می باشد. هر محصولی که با برند معتبری تولید می شود در اکثر نقاط جهان به فروش میرسد.

این محصولات باید دارای نمایندگی ها و خدمات پس از فروش باشند. از این رو نمایندگی تعمیرات ال جی در سراسر دنیا دارای شعبات مختلفی می باشد که در صورت خرابی احتمالی دستگاه و یا مشکلاتی که پس از فروش برای دستگاه مورد نظر پیش می آید می تواند خدماتی را به صورت مشاوره یا تعمیرات لوازم خانگی به مشتریان خود ارائه دهد.به این منظور مزیت های بسیاریاز طریق نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی می تواند عاید شما شود.

در زیر به مزیت های استفاده از نمایندگی تعمیر ال جی اشاره می نماییم:

یکی از بهترین مزیت هایی که این نمایندگی تعمیراتمی تواند برای مشتریانش داشته باشد، هزینه ای است که شما باید برای تعمیرات لوازم خانگی ال جی بپردازید.

در واقع با داشتن گارانتی محصول مورد نظر در صورت تمام نشدن گارانتی هرگونه تعمیرات لوازم خانگی هزینه ای را برای شما در بر نخواهد گرفت.

زیرا خدماتی که در نمایندگی تعمیر ال جی ارائه می شود کاملا برای کسانی که مشمول داشتن کارتگارانتی می شوند رایگان است.

در صورت تمام شدن مدتزمان گارانتی محصول مورد نظر در صورت خرابی باز هم توسط نمایندگی تعمیر درست خواهد شد ولی برای این کار باید هزینه اندکی را برای تعویض قطعه تعمیری مورد نظر پرداخت نمایید.

 

هزینه های جانبی دیگر مانند هزینه رفت و آمد و دستمزد و هزینه های تماس و مشاوره تلفنی برای شما در استفاده از نمایندگی تعمیر ال جی وجود ندارد.

ایجاد سرعت در تعمیرات لوازم خانگی ال جی یکی دیگر از مزیت های استفاده از وسایل این برند معروف می باشد.

با توجه به اینکه نمایندگی تعمیرات ال جی دارای شعب مختلف و در دسترس می باشد در نتیجه نیاز نیست که ما برای تعمیر لوازم خانگی خود زمان زیادی را صرف پیدا نمودن تعمیرکار مورد اعتماد نمایید.

با مراجعه و یا تماس تلفنی با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی می توانید در اسرع وقت مشاوره های رایگان را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ال جی دریافت نمایید و در صورت حل نشدن مشکل قرار ملاقات حضوری برای بازدید و تعمیرات لوازم خانگی برای مشتریان تعیین می شود.

کارشناسان متخصص در زمان تعیین شده به محل مورد نظر می آیند و مشکل دستگاه را به راحتی حل می نمایند.

ریسک کمتری به هنگام استفاده از نمایندگی تعمیرات ال جی برای شما وجود دارد. در واقع شما با مرکز تخصصی برای تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات ال جی روبرو هستید. در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی این برند شناخته شده از بهترین قطعات برای تعویض قطعه مورد نظر در دستگاه شما استفاده می شود.در نتیجه می توانید مطمئن باشید که دستگاه شما در مدت بیشتری می تواند کارایی مورد نظر را داشته باشد.

کیفیتی که در تعمیرات لوازم خانگی ال جی ارائه می شود می تواند به مراتب بسیار بیشتر از تعمیرگاه های بدون اعتبار باشد. در صورتی که از نمایندگی تعمیرات ال جی استفاده می نمایید می توانید اطمینان داشته باشید که به صورت تخصصی دستگاه مورد نظر شما تعمیر خواهد شد.

ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان می تواند باعث بهبود عملکرد و در نتیجه فروش بالاتر برند ال جی شود.

در واقع مشتریان با اعتماد کردن و ایجاد رضایت بعد از خرید لوازم مورد نظر خود می توانند به برند ال جی اعتماد کنند و در نتیجه مشتریان زیادی را برای این محصولات و فروش بالاتر برند ال جی پیدا نمایند.

نمایندگی تعمیرات ال جی می تواند در این زمینه کمک شایانی به روند فروش این محصولات نماید. هر چقدر امکاناتی که کارشناسان در اختیار مشتریان قرار می دهند کاملتر باشد آنها تمایل بیشتری را برایخرید این محصولات از خود نشان دهند. ارائه خدمات به صورت تلفنی و بدون صرف وقت زیاد می تواند یکی دیگر از مزیت های استفاده از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی عنوان می شود.

در واقع کارشناسان بسیاری در هر زمینه ای که نیاز به مشاوره دارید به صورت تمام وقت در طول روز می توانند پاسخگوی نیاز ها و سوالات شماراجع به به تعمیرات لوازم خانگی ال جی باشند.

از این رو دیگر نیاز نیست که شما به صورت حضوری و با گذراندن تایم و زمان زیادی برای پیدا نمودن تعمیرکار مورد نظر صرف نمایید. تنها با یک تماس کوتاه مشکل شما درنمایندگی تعمیرات می تواند به راحتی حل شود.

وجود کارشناسان و تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می تواند تا حدود زیادی در ایجاد اعتبار در برند ال جی نقش مهمی را ایفا نماید. کارشناسان در نمایندگی تعمیرات ال جی باید به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات پس از فروش محصولات ال جی باشند. در این صورت مشتریان می توانند به راحتی در تعمیرات لوازم خانگی ال جی خود به این برند و نمایندگی های موجود در این زمینه اعتماد نمایند.

9

نمایندگی تعمیرات‌ توشیبا

 

نمایندگی تعمیرات‌ توشیبا، مجموعه اقدامات تخصصی است که به رفع کامل مشکلات این دستگاه می انجامد. نمایندگی توشیبا در کرج، برای ارتقا سطح کیفی و تخصصی این سرویس از ابزار و دستگاه های پیشرفته روز دنیا استفاده کرده و به این ترتیب، با کیفیت ترین سطح ترمیم را به کاربران ارائه می دهند. انواع تولیدات توشیبا اعم از تلویزیون، لپ تاپ، لوازم خانگی و … در این نماینگی بررسی شده و به دست خبره ترین کارشناسان تعمیرات، ترمیم می گردند.

همکاران ما خود را در برابر مراجعین محترم و دستگاه آنها مسئول می دانند و تلاش می کنند که آخرین استانداردهای روز دنیا را در روند تعمیرات بگنجانند. به همین منظور شما کاربران عزیز می توانید اطمینان داشته باشید که هریک از محصولات مورد نظرتان در مرکز نمایندگی تعمیرات‌ توشیبا به بهترین شکل تعمیر خواهد شد.

 

نمایندگی تعمیرات توشیبا

کاربران تلویزیون‌های توشیبا در صورت مشاهده هر گونه اشکال و خرابی در دستگاه خویش می‌توانند به نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا مراجعه کرده و خدمات مرتبط با تلویزیون خود را دریافت نمایند. در نمایندگی تعمیر تلویزیون Toshiba تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون را به مراجعان محترم ارائه دهند. در نمایندگی مجاز نمایندگی تعمیرات‌ توشیبا به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، ال ای دی، تلویزیون‌های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

 

 

نمایندگی تعمیرات سونی، الجی، سامسونگ و توشیبا

 

 

دفتر مرکزی

 

 

66097851

 

مرکز تعمیرات

 

 

66097859

 

شعبه شرق

 

 

77978135

 

شعبه هفت تیر

 

 

88836102

 

شعبه جنوب

 

 

55300568

 

شعبه غرب

 

 

44153186

 

شعبه شمال

 

 

26721443

 

شعبه اسلامشهر و رباط کریم

 

 

56746602

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان