پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

در این پست قصد داریم تا شغل های دوم مناسب برای آقایان را برای شما شرح دهیم و از مزایا و معایب آنها لیستی تهیه کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

مهم ترین مزیتی که یک کسب و کار در منزل دارد ، این است که می توان در کنار خانواده به درآمد رسید و در لحظاتی به عنوان استراحت با خانواده خود وقتتان را بگذرانید.

از مزایا دیگر شغل دوم در منزل می توان به کاهش ترافیک ، کاهش هزینه های رفت و آمد ، همکاری و آشنایی سایر اعضای خانواده با کسب و کار شما و توسعه بخشیدن به آن و... است.

شغل دوم می تواند برای هرکسی متناسب با اهداف و ایده های فردی اش باشد. هرچند که این روز ها شغل دوم برای افراد کارمند که پارت تایم فعالیت می کنند ، جزء واجبات است. همچنین

 افرادی که وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند می توانند به عنوان شغل دوم در منزل کسب و کاری را شروع کنند.

ایده های شغل دوم مناسب در منزل برای آقایان

طراحی وب سایت و سئو

حتما تاکنون متوجه شده اید که طراحی وب سایت و سئو شغل بسیار مناسبی در منزل است و شما می توانید از این حرفه به عنوان شغل دوم استفاده کنید.

این شغل به کمی زمان و مهارت نیازمند است و وقتی که شما بتوانید آن را به خوبی درک کنید ، به راحتی می توانید به درآمد برسید. در ابتدا سعی کنید تا از ویدیو های آموزشی برای درک کامل سئو سایت استفاده کنید و در نهایت به دنبال تاسیس یک وب سایت حرکت کنید.

همچنین شما می توانید در ابتدا محتوا نویسی یا همان نویسندگی در وردپرس را شروع کنید و بعد از اینکه به مهارت رسیده اید به سراغ دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت بروید.

به صورت کلی کارکردن با یک وب سایت می تواند تجربه های زیادی به هر فرد بدهد و اگر شما در این زمینه کنجکاو و مشتاق باشید ، قطعا می توانید به موفقیت برسید.

اگر میخواهید شغلی دوم مناسبی برای آقایان داشته باشید، بهتر است آموزش سئو به زبان ساده را در وبسایت های مرجع سئو مانند پلاتیوم آغاز کنید.

9

 

کسب درآمد از اینستاگرام

یکی دیگر از شغل های محبوب و فوق العاده که افراد زیادی به سمت آن رفته اند ، بلاگری و کسب درآمد از اینستاگرام است. امروزه میبینیم که هر فرد و یا شرکتی برای فروش محصولات و یا ارائه ویدیو های مختلف از اینستاگرام برای گسترش خود استفاده می کند و این اتفاق بسیارعالی است.

کسب درآمد از اینستاگرام اگرچه که آسان به نظر می رسد ، اما نیازمند به حوصله و تلاش پیوسته دارد. یک بلاگر باید بتواند که محتوا و ویدیو های جذاب تولید کند تا مخاطبان از آن استقبال کنند. شما باید در این حرفه خلاقیت فردی بالایی داشته باشید.

شما می توانید در اینستاگرام هر نوع شغلی که دارید را برای مخاطبان به نمایش بگذارید. به عنوان مثال یک معلم می تواند با تدریس اصولی و ارائه ویدیو های آموزشی جذاب و حمایتی از دانش آموزان به موفقیت برسد.

سرمایه گذاری در بورس

شما می توانید با سرمایه گذاری اندک در حد یک میلیون در بورس ، سرمایه زیادی را کسب کنید. منتها باید قبل اینکار آموزش های لازم را ببینید. مثلا باید بدانید که درچه زمانی سهام ها را خرید و فروش کنید. یک سهم ممکن است در عرض یک هفته دو برابر و یا نصف شود. اگر بر این پایه ها مسلط شوید و آگاهانه خرید و فروش را انجام دهید ، حتما می توانید پول خوبی را برای خود به همراه آورید.

برای سرمایه گذاری در بورس فقط نیاز به یک اپلیکیشن دارید تا بتوانید از طریق آن سهام های خود را مدیریت کنید.

بسته بندی محصولات در منزل

بسته بندی شامل انواع مواد غذایی از محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی تا درجه بندی محصولات زراعی ، تهیه و بسته بندی سبزیجات فرآورده شده ، بسته بندی میوه جات و... است.

این شغل نیاز به آموزش زیادی ندارد و آقایان می توانند این کار را در منزل انجام دهند و به درآمد خوبی برسند. شما بعد از مدتی کوتاه در این کار به سرعت مورد نیاز و کافی دست پیدا خواهید کرد.

تعمیرات موبایل ، لپ تاپ و کامپیوتر

این شغل برای مردان فنی وعلاقمند به تعمیرات می تواند بسیار مناسب و عالی باشد. در ابتدا شما باید آموزش های لازم را ببینید و به صورت عملی کار خود را شروع کنید تا به تجربه های شما نیز افزوده شود و در نهایت تعمیرات را بپذرید.

اگر می خواهید که مشتریان زیادی را به خود جذب کنید ، بهتر است که در کلاس های تعمیرات شرکت کنید و سپس به تعمیرات بپردازید ، چون اگر خطایی ناشیانه از شما در حین تعمیر سر بزند ، قطعا برای شما دردسرساز خواهد شد.

آموزش آشپزی

کسانی که علاقه و توانایی خوبی در آشپزی دارند ، می توانند به عنوان شغل دوم این حرفه را آموزش دهند و یا به عموم مردم سفارش هایی را ارسال کنند.

پرورش گیاه

یکی دیگر از شغل های مناسب برای آقایان در منزل ، پرورش گل و گیاه است که با در اختیار داشتن فضایی مناسب می توانند به درآمد های زیادی برسند. همچنین در کنار این ها شما می توانید زعفران ، نعناع و... را نیز پرورش دهید.

انجام چنین کارهایی در ابتدا نیازمند تحقیقاتی است و شما می توانید با مراجعه به وب سایت جهاد کشاورزی اطلاعات لازم در این جهت را بهره مند شوید.

ساخت و فروش بدلیجات

شما هم می توانید با ساخت دستبند ، گردنبند و یا گوشواره سازی در منزل به درآمد خوبی برسید. شما می توانید به روش های مختلفی بدلیجات خود را به فروش برسانید. یکی از راه های موثر اشتراک گذاری آن در فضای مجازی است که مخاطبان زیادی را همراه شما می آورد.

حسابداری

بسیاری از افراد می توانند با آموزش حسابداری برخی امور مالی را در همان محل کار خویش به عنوان شغل دوم انجام دهند و به درآمد مطلوبی برسند. افرادی که رشته حسابداری خوانده اند نیز می توانند در تایم اضافی خود کار های مربوطه در این حرفه را دنبال کنند.

نتیجه گیری

شغل دوم مزایای بسیار زیادی دارد و می تواند شما را به درآمد های خوبی برساند. همچنین برای جلوگیری از اتلاف وقت بسیار مفید است و با استفاده از آن می توانید آینده بهتری را برای خود رقم بزنید. البته که شغل دوم با همه ی مزیت هایش برای بعضی افراد اصلا مناسب نمی باشد و سبب بیماری های روانی و روحی میگردد.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع شغل دوم مناسب در منزل آشنا کنیم. به کار گیری هر کدام از آنها به سلیقه و استعداد شما بستگی دارد.

اما همچنان به شما توصیه میکنم گزینه اول یعنی کسب درآمد از سئو را به هیچ عنوان از دست ندهید. شروع به یادگیری سئو کنید تا به یک مدیر سئو تبدیل شوید و بتوانید درآمد عالی از این طریق به دست آورید.

امیدواریم که این مطلب مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد. اگر سوالی دارید و یا بخشی را به خوبی متوجه نشده اید ، در قسمت کامنت برای ما نظرات خود را ارسال کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان