پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:
 

راهنمای خرید انواع پتو : فروشگاه افتخاری نمایندگی پتوی نرمینه بافت در تهران با بیش از 50 سال سابقه در فروش پتو واقع در بازار بزرگ تهران  و با ارسال ١ روزه به کلیه شهر های ایران مورد تایید شرکت پتوی نرمینه بافت با سابقه درخشان فروش جزئی و عمده و ماشینی ارسال مستقیم از کارخانه نرمینه واقع در کاشان و ارسال کارتنی و خرید و فروش عمده پتو نرمینه بافت از انبار تهران و ارائه به مصرف کننده می باشد.

محصولات تولیدی شرکت پتو نرمینه بافت مطابق نیاز و سلیقه تمامی گروه های سنی در طرح ها، رنگها و سایزهای مختلف با نام های تجاری پتو نرمینه، پتو لوکس نرمینه، پتو گل برجسته نرمینه و پتو حریر که هر کدام دارای ویژگی خاصی است در بسته بندی شکیل عرضه می شوند.

مهندسین و پرسنل مجرب و کارآموزنده شرکت نرمینه بافت با بهره گیری از دانش و تجربه خود توانسته اند پتوی با کیفیت مطلوب در طرحهایی دلنشین و رنگهایی خیال انگیز تولید نمایند.

مشخصه های پتو نرمینه درجه یک چیست؟

یکی از مشخصه های پتو نرمینه بافت درجه یک این است که این پتو بسیار نرم و بسیار سبک می باشد همچنین بافتها و الیاف آن به قدری فشرده می باشد که تولید گرمای بسیار زیادی می کند.

همچنین از الیافی تهیه شده است که ضد الرژی و حساسیت می باشد و برای همه پوست های حساس بسیار مناسب است و کیفیت آن به گونه ای است که این پتو  علاوه بر کیفیت بسیار بالا که در تماس مستقیم با پوست ما هستند باید حداقل هر شش ماه یک دفعه شسته شود. بنابراین کیفیت آن باید به گونه‌ای باشد که پس از شستشو تغییر فرم نمی دهد یعنی با همان کیفیت اولیه باقی می ماند این پتوها به دلیل تماس مستقیم با پوست باید کاملاً قابل شستشو باشند.

انواع پتو نرمینه بافت :

پتو پلی استر ، پتو اکریلیک ، پتو الوان  ، پتو گلدار  ، پتو ساده  ، پتو برجسته ، پتو سوپر برجسته  ، پتو ونلون نخ ژاپنی ، پتو ترمه  ، پتو نرمین  ، پتو نگین  ، پتو نسیم ، پتو کودک  ، پتو نوجوان ، پتو عروسکی ، پتو مسافرتی ، پتو سروین ، پتو نرمین طلایی ، پتو رویال ، پتو گلدار ، پتو طرح دار ، پتو ژله ای ، پتو حریر و ... در ابعاد پتوی دونفره ، پتوی یکنفره موجود میباشد.

اندازه پتو نرمینه بافت چه قدر است؟

آنچه که مسلم است لازمه یک خواب باکیفیت و راحت وجود یک پتوی درجه و استاندارد است و همانطور که می دانید امروزه ده ها نوع پتوی خواب با جنس، الیاف، طرح و رنگ متفاوت و در برندهای مختلف در حال تولید است که در این میان پتو گلبافت با داشتن ویژگی های کیفی خاص تمام انتظارات را براورده کرده است.

بارزترین ویژگی که در بررسی کیفیت این پتوها می شود به آن اشاره داشت زیبایی چشم گیر آن ها است طرح های مختلف آن در بهترین حالت با رنگ آمیزی فوق العاده به شکل ظریفی ایجاد شده اند و داشتن همین نقش های زیبا و ظریف با طیف رنگی گسترده باعث محبوب شدن آن ها شده است و توانسته اند هر سلیقه ای را پوشش دهند.

استفاده از نخ و الیاف درجه یک و مرغوب

استفاده از نخ و الیاف درجه یک و مرغوب و بهره بردن از ماشین الات مدرن در تولید این پتوها باعث شده است که بافتی لطیف و منعطف، نرم و گرم، سبک و راحت داشته باشند و در عین لطافت از دوام فوق العاده ای برخوردار باشند و در اثر استفاده و شست و شو به راحتی پاره، پرز پرز، زبر، کمرنگ و... نشوند.

این پتوها به دلیل داشتن الیاف مرغوب در تماس با پوست های مختلف هیچ گونه حساسیت، التهاب، خارج و سوزشی ایجاد نمی کند و در نهایت می تواند یک خواب عمیق و آرام را برای شما رقم‌ بزند.

اگر می خواهید خود و خانواده و کودکتان خوابی راحت و آسوده و با کیفیت داشته باشد از پتو نرمین بافت استفاده کنید.پتو نرمین برای کودک دلبندتان یک پتوی عالی و بی نقص با ابعادی متناسب و اندازه و وزنی متعادل است.

پتوی نرمیه بافت را چگونه بشوییم؟

بهتر است پتوی نرمینه بافت را با مواد شوینده بسیار ملایم و با دست بشویید و برای شستشوی پتو کودک از آب سرد استفاده نمایید این کار بر عمر پتو افزوده و درخشندگی و زیبایی پتو را حفظ میکند.

 

 کارهای بی نقص و کاملا سالم و استاندارد با تنوع طرح و نقش بالا باعث شده تولیدات این مجموعه همیشه مشتریان زیادی داشته باشد و از سراسر کشور هر روز بر مشتریان این مجموعه افزوده می شود اگر شما صاحب یک فروشگاه یا مغازه هستید می توانید به صورت عمده از محصولات درجه یک نرمینه سفارش دهید و کسب و کار خود را رونق بخشید و با ثبت سفارش مستقیم از تخفیفات ویژه برخوردار شده و این محصولات را به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید.8

نکاتی برجسته برای خرید پتو کودک

در زمان خرید پتو کودک نکات متعدد و مهم توجه کنید تا بتوانید متناسب با پوست و سایز کودک خود آن را انتخاب کرده و تهیه نمایید. همان گونه که گفتیم پوست کودکان بسیار حساس می باشد و پتو همواره ارتباط مستقیمی با پوست آنها دارد به همین دلیل باید در زمان خرید نمونه ای را انتخاب کنید که هم ضد حساسیت باشد و هم نرمی آن به کودکان احساس راحتی بدهد.

شما همواره در زمان خرید باید به کیفیت و مدل و رنگ و سایز پتو نیز توجه نمایید زیرا هر چه پتو با کیفیت تر باشد کودک با آن خواب بهتر و راحت تری دارد. لازم به ذکر است که در زمان خرید باید به قد و جثه کودک خود هم توجه کنید تا پتو بتواند اندام کودک را به خوبی پوشش بدهد.

کودکان همواره پتو هایی را دوست دارند که زیبا باشند و همواره با رنگ های شاد و طرح های فانتزی تولید شده باشند، برای خرید این کالا باید به برند و جنس پتو هم توجه نمایید زیرا برخی از پتو ها آلرژی زا هستند و به کودکان آسیب می رسانند. شما با توجه به نکات گفته شده می توانید پتویی را برای کودک خود انتخاب کنید که از هر نظر فوق العاده و مرغوب می باشد. در زمان خرید می توان پتو فانتزی پتو عروسکی و پتو کودکانه با اشکال انیمیشنی را انتخاب کرد و تهیه نمود.

خرید بی واسطه انواع پتو نرمینه بافت

 

خرید انواع پتو نرمینه در بازارها به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند با رشد چشمگیری مواجه شده است در حال حاضر زمینه‌های برای شما فراهم شده است که می توانید خرید پتو ها را به صورت بی واسطه انجام بدهید، روش های بدون واسطه مزیت های فراوانی برای شما دارند مثلاً می توانید با این شیوه تمام واسطه ها و دلالانی که میان شما و تولید کننده هستند و قصد بالا بردن نرخ ها و یا کاهش کیفیت ها را دارند را از میان بردارید و در نتیجه بهترین و باکیفیت‌ترین پتو را با قیمت استثنایی خود تولیدی تهیه کنید و مورد استفاده قرار بدهید.

ناگفته نماند که پتوی نرمین زیبا از انواع برندهای معروف و محبوب است که با تنوع کیفیت و مدل های مختلفی که دارد توانسته مورد علاقه کودکان قرار گیرد که اغلب با توجه به جنسیت کودک انتخاب و خریداری می شود که با اتاق کودک همخوانی داشته و همچنین اغلب از طرح های عروسکی، شخصیت های کارتونی، با تنوع رنگ های شاد و زیبا، جنس عالی بسیار نرم و لطیف در بازار به فروش می رسند که در روح و روان کودک نیز تاثیر بسزایی می گذارند.

هر محصولی در حیطه و چارچوب خود دارای مشخصه های منحصر به فرد خود بوده و پتوی نرمین  نیز از این مسأله مستثنی نمی باشد، با ما همراه باشید تا مشخصات پتوی نرمینه را برایتان بیان کنیم.

۱. یکی از مهم ترین مشخصات پتو ضد حساسیت و آلرژی بودن آن بوده به طوری که برای کودک دلبندتان ایجاد هیچ گونه بیماری حساسیتی نخواهد کرد.

۲. از دیگر ویژگی های این دسته از پتو می توان به وزن سبک آن اشاره کرد که کودک احساس کلافگی نکرده و سنگینی وزن آن را بر روی خود احساس نخواهد کرد.

۳. پتوی نرمین بسیار نرم و لطیف بوده به همین خاطر کودک خوابی آرام را تجربه خواهد کرد.

۴. این دسته از پتوها ضخامت متعادلی داشته ولی در مقابل قدرت گرمایشی فوق العاده ای دارد به همین خاطر هرگز کودک در زمان استفاده احساس سرما نخواهد کرد.

۵. یکی از مهم ترین فاکتورهای پتو نرمینه کیفیت ایده آل آن بوده و به دلیل مقاوم بودن در مقابل شست و شو یکی از برترین برندها در سطح بازارهای داخلی شناخته شده است.

۶. پتو نرمین در ابعاد مختلف بوده و در شخصیت های کارتونی متفاوت بوده تا دست مشتری برای انتخاب باز باشد.

9

خرید از نمایندگی فروشگاه نرمینه بافت در بازار تهران

 

مجموعه نرمینه بافت یکی از برترین و بزرگترین تولید کنندگان پتو کودک در خاورمیانه است که کارهای تولید شده را به بسیاری از کشورها صادر می کند روز به روز بر مشتریان آن افزوده می‌شود شما می توانید از طریق حضوری با نمایندگی این پتو در بازار تهران – ١٥ خرداد – بازار بزرگ – سبزه میدان – بازار کفاشها – پاساژ مریم طبقه روی همکف پلاک ٢ و ٣ و ٤ ، فروشگاه افتخار ، و یا با شماره 02155161787  تماس حاصل نمایید یا پس از بازدید از سایت این نمایندگی به نشانی https://narminehshop.com پس از بررسی انواع آن خرید خود را انجام دهید .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان