پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

شاید شما در انتخاب و خرید لباس ورزشی برای تیم خود کمی گیج شده باشید و ندانید که چه برندی را تهیه کنید. علاوه بر برند دقت به جنس لباس، مدل لباس و رنگ بندی آن اهمیت بالایی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با استفاده از راهنمایی دقیق خرید لباس های ورزشی تیم های داخلی ایرانی بهترین لباس را برای تیم خود تهیه کنید.

انتخاب و خرید بهترین برند لباس ورزشی

زمانی که برای خرید لباس ورزشی برای تیم خود اقدام می کنید با برند های بسیار زیادی از جمله برند های داخلی و خارجی روبرو خواهید شد. در انتخاب باید تحقیقات بسیار زیادی انجام داد تا لباس انتخابی برای تیم خود، دارای بالاترین کیفیت نخ، دوخت و ... باشد.

از مطرح ترین برند های تولید کننده لباس های خارجی می توان به برند هایی همچون؛ آدیداس، نایکی، پوما، ریباک، آندر آرمور و ... اشاره کرد. تهیه لباس اصلی از این برند های دارای هزینه های بسیار بالایی است از این رو انتخاب لباس های ورزشی تولید شده در ایران که از لحاظ کیفیتی قابلیت مقایسه با این برند ها را دارند کار عقلانی تر و پسندیده تری است.

انتخاب و خرید بهترین جنس لباس

جنس نخ لباس ورزشی مورد استفاده برای یک تیم، بستگی به نوع ورزش و میزان تحرک ورزشکاران آن رشته دارد. اما اصول بسیار مهمی وجود دارد که به هنگام خرید لباس ورزشی باید به آنها دقت کرد. با ما در ادامه همراه باشید تا با این نکات به صورت کامل آشنا شوید.

  1. خشک و خنک ماندن بدن در زمان تمرین از مهم ترین معضلات ورزشکاران است. پس به هنگام انتخاب جنس لباس به این نکته دقت کنید.
  2. انتقال هوای گرم داخل لباس ورزشی به خارج
  3. مقاومت در برابر پاره شدن و استرس های وارد شده به لباس ورزشی
  4. خاصیت کشسانی متناسب با هر ورزش

با توجه به توضیحات ارائه شده، بهترین جنس لباس ورزشی را می توان لباسی از جنس تمام تخ یا نخ پنبه دانست. این جنس از لباس دارای خصلت عرق گیری بسیار بالایی است و به هنگام ورزش کردن، از عرق سوز شدن بدن در ناحیه کشاله و زیر بغل جلوگیری می کند. البته برای برخی از ورزش های دیگر استفاده از ترکیب نخ یا نخ پنبه با پلی استر نیز پیشنهاد می شود.

انتخاب و خرید مناسب ترین مدل لباس ورزشی

8همه ما در مسابقات مطرح دنیا مشاهده کرده ایم که برای هر رشته ورزشی، لباس متناسب برای همان رشته ورزشی استفاده می شود. پس در انتخاب لباس ورزشی خود به رشته ورزشی تیم خود اهمیت دهید.

علاوه بر انتخاب لباس ورزشی متناسب با رشته ورزشی، لباس ورزشی را باید متناسب با جنسیت افراد تیم انتخاب کرد. انتخاب بر اساس جنسیت، تمایل تیم را به ورزش کردن افزایش می دهد و افراد تیم راندمان بالاتری را تجربه خواهند کرد.

انتخاب و خرید بهترین رنگ برای لباس ورزشی تیم های داخلی همچون ایران، پرسپولیس و استقلال

اولین نکته به هنگام خرید لباس ورزشی برای تیم های داخلی دقت به شاد بودن رنگ ست لباس ورزشی ورزشکاران است. دقت به این نکته، در روحیه افراد تیم تاثیر به سزایی دارد. داشتن روحیه بالا در هر کاری، منجر به موفقیت در آن می شود.

دومین نکته به هنگام خرید لباس ورزشی برای تیم های داخلی توجه به اهداف تشکیل آن تیم است. برای مثال اگر تیم خود را برای مسابقات ملی آماده می کنید، از لباس هایی با تم رنگی پرچم ایران استفاده کنید تا ورزشکاران شما، انگیزه بالاتری برای پوشیدن لباس تیم ملی داشته باشد.

چطور لباس پرسپولیس و استقلال را تهیه کنیم؟

اگر از طرفداران این دو تیم هستید با مراجعه به سایت برادران اسپرت در بخش "خرید لباس پرسپولیس" و "خرید لباس استقلال" می توانید اقدام به خرید این دو لباس باشگاه محبوب داخلی کنید. در این بخش انواع لباس های استقلال و پرسپولیس در کیفیت های مختلف و متنوع در اندازه های معین در کنار هم قرار گرفته اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان