پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

فیلم های خارجی پرطرفدار زیادی وجود دارد تا وقتمان را با آنها پر کنیم، از قدیم آثاری مانند ارباب حلقه ها، هابیت، مرد عنکبوتی و حتی سریال جومونگ باعث شد علاقه تماشاگران به سبک های مختلف رو به فزونی رود. فیلم های علمی تخیلی از زمانی که ارباب حلقه ها پخش شد بسیار نزد مخاطبان محبوب شد و بسیاری دنبال آثاری شبیه به آنها بودند. در واقع میتوان گفت برخی فیلم ها معیاری بودند برای قیاس و شباهت. اما این بار قصد داریم چندین فیلم برتر پیشنهاد دهیم تا آنها را در دانلود فیلم سایت عسل دانلود دریافت کنید و از آنها لذت ببرید.

1- لطف حیرت آور

7

فیلم سینمایی لطف حیرت آور (Amazing Grace) فیلمی بیوگرافی، درام، تاریخی و عاشقانه محصول سال 2006 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی مایکل اپتد است که توسط سه کمپانی Bristol Bay Productions و Ingenious Film Partners و Sunflower Productions تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز استیون نایت برعهده داشته و بازیگرانی چون یوان گریفید، رامالا گری، بندیکت کامبربچ، آلبرت فینی، مایکل گمبون، روفوس سوئل، یوسو اندرو , کیران هایندز، بیل پترسون در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین این فیلم که براساس داستان واقعی زندگی ویلیام ویلبرفورس و تجربیات یکی از خدمه کشتی برده‌ها به نام جان نیوتن، ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 16 سپتامبر سال 2006 در جشنواره فیلم تورنتو Toronto International Film Festival اکران شد سپس در 23 فوریه سال 2007 و همزمان با 200 امین سالگرد تاریخی که پارلمان بریتانیا به ممنوعیت تجارت برده‌ها رای داد؛ توسط Roadside Attractions در آمریکا منتشر گردید و توانست به فروش تقریبی 32.1 میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کند؛ فیلم لطف حیرت آور پس از حضور در جشنواره‌های بین المللی متعدد موفق شد برنده 3 جایزه برای بهترین فیلم بلند، بهترین فیلم الهام بخش و بهترین فیلم برای مخاطبان شده و نامزد دریافت 6 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی جایزه بهترین فیلمنامه اشاره کرد.

2- چهار ماه، سه هفته و دو روز

فیلم چهارماه، سه‌ هفته و دو روز (4 Months, 3 Weeks and 2 Days) فیلم درام و دلهره‌ آور رومانیایی به کارگردانی کریستیان مونجیو محصول ۲۰۰۷ رومانی است. این فیلم در جشنواره فیلم کن ۲۰۰۷ برنده نخل طلا شد. ولاد ایوانف، تانیا پوپا، لومینیتسا گئورگیو، الکساندرو پوتوچئان، تئودور کوربان، مادالینا گیتسکو از بازیگران این فیلم هستند. این فیلم که در دهه هشتاد میلادی و در کشور رومانی اتفاق می‌ افتد داستان زنی است که به دوستش کمک کرده تا به‌طور غیرقانونی سقط جنین انجام دهد.

3- شوالیه تاریکی

فیلم سینمایی شوالیه تاریکی یا دارک نایت (The Dark Knight) فیلمی اکشن، جنایی، درام و مهیج محصول سال ۲۰۰۸ آمریکا به کارگردانی کریستوفر نولان است که نویسندگی آن را برادران نولان و دیوید اس گویر برعهده داشته‌اند و بازیگرانی چون کریستین بیل، هیث لجر، ارون اکهارت، مگی جیلنهال، مایکل کین، گری اولدمن، مورگان فریمن و کیلین مورفی در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ فیلم The Dark Knight 2008 که بر اساس کتاب‌های کمیک دی‌ سی ساخته شده، دومین فیلم از سه‌گانه بتمن نولان به شمار می‌رود و مورد توجه منتقدان زیادی قرار گرفته است؛ فیلم شوالیه تاریکی نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب بوده و موفق شد جایزه اسکار بهترین نقش مکمل مرد و بهترین تدوین صدا و همچنین جایزه بهترین نقش مکمل گلدن گلوب را از آن خود کند؛ فیلم The Dark Knight 2008 که جرء 250 فیلم برتر IMBD قرار گرفته است.

یک جانی دیوانه به نام جوکر شهر گاتهام را به آشوب می‌کشد و همین باعث میشود بتمن وارد عمل شود؛ حالا او باید با غلبه بر تمام چالش‌هایی که جوکر پیش رویش قرار می‌دهد، آرامش را به شهر بازگرداند.

4- جزیره شاتر

8

جزیره شاتر (Shutter Island) فیلمی در ژانر نئو-نوآر و تریلر روان‌ شناختی، به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و محصول سال ۲۰۱۰ ایالت متحده آمریکا است. فیلم‌ نامه این فیلم توسط لایاتا کالوگریدیس بر اساس رمانی به همین نام نوشته دنیس لهان به رشته تحریر درآمده است. در این فیلم لئوناردو دی کاپریو همانند سه فیلم قبلی اسکورسیزی یعنی دار و دسته‌های نیویورکی، هوانورد و رفتگان در نقش اول حضور دارد. این فیلم محصول کمپانی پارامونت و کلمبیا است و برخلاف سه فیلم قبلی این کارگردان چیره‌دست با بازیگر ثابتش دی‌کاپریو، که مضامین گوناگونی چون جنایی، مافیایی، تاریخی و بیوگرافی را تجربه کرده‌بودند این بار فیلم جدیدشان، جنبه‌ای هیجانی-دلهره‌آور و تاحدودی ترسناک دارد. این فیلم فروش خوبی داشت وبا استقبال خوبی از سوی مردم و منتقدین مواجه شد. همچنین این فیلم جز ۲۵۰فیلم برتر IMDB هست و در رتبه ۱۵۷ قرار دارد. تفاسیر متفاوتی از این فیلم از طرف فیلمبازان و منتقدان مطرح شد. هرچند این فیلم به طرز رمز آلودی مورد بحث قرار می‌گیرد. دانلود فیلم های خارجی در رسانه عسل دانلود پیشنهاد می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان