اشنایی با مجموعه افرامهر فعال در زمینه تولید درب ضد سرقت

برای انسان‌ها، داشتن یک زندگی آرام همراه با امنیت به‌جهت صیانت از حریم زندگی شخصی خود و خانواده در برابر خطراتی مانند سرقت، آتش‌سوزی و غیره، همواره از جمله اساسی‌ ترین اهداف مهم در زندگی است. به همین منظور راه‌ های مختلفی برای رسیدن به این مهم وجود دارد. با مطالعه این مقاله که برای شما کاربران و مشتریان محترم تهیه شده است، می‌توانید با مجموعه افرامهر، به منظور آگاهی از انواع محصولات و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌ دهد، بیشتر آشنا شوید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

درب ضد سرقت

افرامهر، فعال در زمینه تولید درب‌ سرقت

همه ما می‌ دانیم که درب به عنوان یکی از مهم‌ ترین و کلیدی‌ ترین عضو در یک ساختمان به شمار می‌ رود. به همین خاطر لازم است که برای انتخاب درب، رعایت توجه به پارامتر امنیت را سرلوحه قرار داد. در قدیم نوع متریال برای تولید درب‌ هایی که مورد استفاده قرار می‌ گرفت، از دو حالت آهن و یا چوب خارج نبود. این محصولات از نظر دوام و کیفیت در طول زمان دچار افتادگی می‌ شدند و از مقاومت مطلوبی نیز برخوردار نبودند.

به همین خاطر کارشناسان و مهندسین با توجه به پیشرفت‌های صورت‌ گرفته در علوم مختلف توانستند درب‌ ضد سرقت با شکل ‌و ‌شمایل بسیار مقاوم‌ تر و زیبا‌تر را در مدل‌ های متفاوت و با کاربری‌ های مختلف که از امنیت فوق‌العاده‌ تری نیز برخوردار است، تولید نمایند.

به‌طورکلی، کاربری از درب‌ ضد سرقت به جهت افزایش ایمنی منزل و یا محل کار است. به همین خاطر، تهیه و استفاده از این درب‌ ها امروزه توانسته است شرایط ایجاد امنیت را تا حد قابل قبولی مساعد نماید. در همین زمینه، مجموعه تولیدی افرامهر نسبت به تولید انواع درب‌ های ضد‌ سرقت، با بهره‌مندی از دانش روز و کارشناسان خبره فعالیت خود را از سال ۹۶ آغاز نموده است. این مجموعه توانسته است انواع درب‌ ضد ‌سرقت را مطابق با انواع سلیقه مشتریان با بالاترین کیفیت تولید نماید.

از جمله مزیت رقابتی که در فعالیت‌های این مجموعه می‌ تواند شرایط نبض بازار فروش درب‌ ضد سرقت را به نفع خود تغییر‌ دهد و به عنوان یک رقیب سرسخت در‌کنار دیگر رقبا قرار گیرد، داشتن کیفیت ممتاز و به علاوه برخورداری از قیمت رقابتی در محصولات درب‌ سرقت است.

به همین خاطر مشتریان می‌ توانند با مراجعه به نمایشگاه دائمی افرامهر، در بین انواع مختلف درب‌ ضد سرقت تولید شده بر اساس نیاز و سلیقه خود، بهترین انتخاب را منظور بفرمایند. در ادامه این مقاله شما را با معرفی مشخصات انواع درب‌ ضد سرقت تولید مجموعه افرامهر آشنا خواهیم ساخت.

درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت روکش راش، تولید مجموعه افرامهر

در‌ بین محصولات درب‌ ضد سرقت که توسط مجموعه افرامهر تولید می‌شود، درب روکش راش از وزن بیشتری به دلیل استفاده از چوب راش برخوردار است. مهم‌ ترین مزیتی که چوب راش دارد استحکام و استقامت در آن است که این ویژگی‌ها برای تولید درب‌ ضد سرقت بسیار مهم است. از طرفی دیگر چوب راش براساس خصوصیت‌ هایی که دارد مزیت ماندگاری را در درب‌ ضد سرقت روکش راش بالا برده و موجبات ایجاد خش و سایش را در آن از بین می‌برد. درب‌های ضد سرقت روکش راش در دو نوع نما برجسته و روکش برجسته تولید می‌شوند. از دیگر خصوصیت جالبی که می‌توان برای محصول درب روکش راش معرفی نمود، داشتن قابلیت واکشیدگی است.

درب ضد سرقت لامینوکس، تولید مجموعه افرامهر

این محصول از خصوصیات خاصی برخوردار است. به این خاطر که متریال به‌ کار برده شده برای تولید این درب، از نوع لامینوکس است. امروزه جنس لامینوکس از جمله جدیدترین متریال‌ ها جهت ساخت درب محسوب می‌شود. به همین دلیل می‌توان گفت این محصول، از جمله مدرن‌ترین محصولات در بازار به حساب می‌آید. دیگر ویژگی این محصول که خود را نسبت به محصولات دیگر متمایز ساخته است، داشتن تنوع در هارمونی رنگ و طراحی‌های متنوع در این محصول است. به همین خاطر زمانی‌که مشتریان به نمایشگاه افرامهر مراجعه می‌نمایند، بیشترین توجه آن‌ها به انواع درب لامینوکس معطوف می‌شود.

درب ضد سرقت رویه فلز، تولید مجموعه افرامهر

این محصول بر اساس خصوصیت‌ های ویژه‌ ای که دارد، از مشتریان خاصی برخوردار است. در بازار به این محصول درب‌ سرقت فلزی گفته می‌شود و مشتریانی که در مناطق شمالی و جنوبی ایران ساکن هستند، از این نوع درب استقبال بیشتری به عمل آورده‌اند. این محصول با‌توجه به اینکه از تنوع کمتری نسبت به دیگر محصولات برخوردار است، اما به این خاطر به عنوان یک محصول پرطرفدار شناخته شده است که جنس به کار برده شده در آن، مقاومت مطلوبی برای محصول در برابر باران و آفتاب به‌ وجود آورده است. از مدل درب رویه فلزی می‌توان در کاربری‌هایی مانند درب ورودی ساختمان، درب کارخانه، درب ورودی حیاط و یا باغ استفاده نمود‌. طرح و رنگ این محصول معمولا از نوع شمایل چوب و رنگ کوره‌ای استاتیک است.

این محصول در کشور در دو حالت ایرانی و چینی به مشتریان عرضه می‌شود؛ در مدل ایرانی، صفر تا صد تولید این محصول اعم از انجام رنگ‌کاری و تولید چهارچوب در داخل ایران توسط مجموعه افرامهر تهیه می‌شود. در مدل چینی، قسمت فلزی محصول از کشور چین وارد شده و در ایران مونتاژ می‌شود.

درب های ضد سرقت

کیفیت خرید انواع درب ضد سرقت از کارخانه افرامهر

مشتریان محترم می‌توانند از دو طریق در بین انواع درب‌ ضد سرقت که توسط مجموعه افرامهر ساخته می‌ شود، مدل مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایند. در راه اول می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه دائمی محصولات افرامهر، در بین مدل‌های متنوعی که در معرض دید مشتریان قرار گرفته شده است، با توجه به مزیت رقابتی قیمتی که برای محصولات در نظر گرفته شده است، بر اساس سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب نمایند.

از طرفی نیز مشتریان می‌توانند مستقیم به کارخانه افرامهر مراجعه کرده و از بین محصولات تولید شده موجود در کارخانه، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در حالت دوم مشتریان محترم می توانند به وب سایت مجموعه افرامهر مراجعه نموده و به راحتی پس از مشاهده انواع مختلف درب های ضد سرقت محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده تا در اولین فرصت درب‌های ضد سرقت به محلی که در زمان ثبت سفارش مشخص نموده‌اید ارسال شود. شما می‌توانید‌ جهت اطلاع از جدید‌ترین اخبار و محصولات درب‌ ضد سرقت به وب‌ سایت افرامهر به آدرس اینترنتی https://aframehr.com مراجعه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان