پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

در چند سال اخیر بیش‌ترافراد علاقه به خریدهای حضوری داشته و اکثرا به فروشگاه‌های اینترنتی اعتماد نمی‌کردند. اما با وجود ویروس کرونا و پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی، خریدهای آنلاین جای خود را در زندگی افراد باز کرده است. از همین رو بسیاری از کسب‌وکارهای دیگر راه هم به تاسیس فروشگاه اینترنتی ترغیب کرده است.

از طرفی برخی از افراد به دلیل استفاده مداوم از تلفن همراه برای رفع نیازهایشان، به ساخت فروشگاه با رایانه علاقه‌ای نشان نمی‌دهند . هم‌چنین تعدادی از آن‌ها با توجه به قیمت زیاد سیستم‌های کامپیوتر، توانایی خرید را ندارند؛ به همین دلیل از ساخت فروشگاه و رونق در کسب و کارشان ناامید می‌شوند. در حالی که حتی با داشتن تلفن همراه ساده هم می‌توان به راحتی فروشگاه اینترنتی کامل و دقیقی را بسازید؛ فقط کافیست راه مناسبی برای طراحی سایت پیدا کنید و دلسرد نشوید.

13

در این مقاله بهترین و آسان‌ترین راه برای ساخت فروشگاه را به شما نشان می‌دهیم. همچنین راه‌های اموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با گوشی را هم به شما ارائه می‌دهیم:

چگونه با داشتن تلفن همراه، فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

به طور کلی ساخت سایت و یا فروشگاه اینترنتی نیازمند کدنویسی و راه‌های تخصصی دارد که قطعا با تلفن همراه امکان انجام آن وجود ندارد. با توجه به این جمله شاید این سوال برایتان پیش بیاید که پس چگونه می‌توان تنها با داشتن گوشی همراه، فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

خوشبختانه راه‌های دیگری به غیر از کدنویسی هم برای ساخت فروشگاه وجود دارد. استفاده از سایت سازها یکی از همان راه‌های آسان و کاربردی است.

امروزه فروشگاه ساز های قدرتمندی مانند پرتال فرشته نجاتی برای کسب‌وکارها بوده که مراحل طراحی سایت را برایتان به آسانی آب خوردن می‌کند. پرتال دارای قالب‌های از پیش آماده شده و متفاوت بوده که امکان انتخاب را فراهم می‌کند.

هم‌چنین نیاز به راه‌های پیچیده نداشته و تنها با ثبت نام اولیه، سایتتان را به شما تحویل می‌دهد.

14

در پرتال هزینه طراحی سایت بسیار مقرون به صرفه بوده که امکان استفاده را برای همه ایجاد می‌کند. هم‌چنین مراحل ساخت سایت در آن به آسانی انجام شده و زمان کمی را از شما می‌گیرد. پرتال نیاز به پرداخت هزینه مازاد پشتیبانی هم نداشته و خود به خود شما را همراهی می‌کند.

 از طرفی دارای قالب‌های بسیار حرفه‌ای بوده که در فروشگاه سازهای دیگر کمتر دیده می‌شود. پرتال دارای ضمانت هفت روزه استفاده رایگان بوده و به راحتی با داشتن تلفن همراه هم به نتیجه می‌رسد.

آیا مدیریت فروشگاه اینترنتی در گوشی با رایانه متفاوت است؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد قبل از ساخت فروشگاه با گوشی در ذهنشان ایجاد شده و نگران می‌شوند، نحوه مدیریت درست سایت در گوشی است.

به طور کلی مدیریت سایت با رایانه بسیار راحت بوده و دستتان را بازتر می‌کند. رایانه امکانات بیش‌تری نسبت به گوشی داشته و برای خلق محتواهای متنی و تصویری مناسب‌تر است. اما با وجود این برتری‌ها، باز هم مدیریت سایت در گوشی هم کار بسیار سختی نیست.

فقط توجه داشته باشید که مدیریت آسان سایت با گوشی، مشروط به ریسپانسیو بودن آن است. سایت ریسپانسیو شده به همه کاربران در رایانه و تلفن همراه اجازه ورود و استفاده از سایت را داده و اندازه آن به راحتی تغییر می‌کند. از همین رو برای انتخاب روش طراحی سایت، حتما باید به مرکزی مانند پرتال مراجعه کرده که خیالتان را از این ویژگی مهم راحت کند.

هزینه ساخت سایت با گوشی چقدر است؟

شاید با خود فکر کرده باشید که با توجه به محدودیت‌های تلفن همراه نسبت به رایانه، حتما هزینه ساخت سایت برای گوشی بسیار زیاد است. در حالی که اگر از فروشگاه سازها استفاده کنید، هزینه‌اش تقریبا هیچ فرقی با رایانه ندارد.

به طور کلی فروشگاه ساز ها هزینه طراحی مقرون به صرفه‌ای دارند و شما را از پرداخت هزینه‌های پشتیبانی و دیگر هزینه‌ها معاف می‌کند. البته توجه داشته باشید که هزینه طراحی سایت بر اساس بزرگی و عملکرد سایت اندازه‌گیری شده و متفاوت است.

مثلا فروشگاه ساز پرتال انواع قالب‌ها را بر اساس میزان بزرگی و قدرت کسب‌وکارتان ارائه داده و باعث فشار مالی نمی‌شود.

15

جان کلام

با توجه به استفاده بیش‌تر مردم از تلفن همراه برای رفع نیازها و علاقه‌مندی‌های آن‌ها، ساخت فروشگاه‌های اینترنتی در گوشی به فکر بسیار از افراد افتاده است. خوشبختانه امروزه راه‌های مختلفی از جمله استفاده از فروشگاه ساز برای ساخت فروشگاه اینترنتی وجود دارد. اما با وجود اهمیت فروشگاه سازها، باید حتما قبل از انتخاب فروشگاه ساز، تحقیقات لازم را انجام دهید.

 متاسفانه بسیاری از فروشگاه سازها خدمات مناسبی را ارائه نداده و پس از مدتی شما را دچار مشکل و دردسرهای خرابی سایت می‌کنند. اما برای ساخت سایت با پرتال همه امکانات برای شما فراهم است. وب‌سایت پرتال به جرات یکی از بهترین و قدیمی‌ترین فروشگاه سازهایی بوده که امتحان پس داده و قیمت طراحی سایت با پرتال بسیار مناسب است.

 این فروشگاه به شما اجازه استفاده رایگان به مدت هفت روز از سایت را داده و پس از جلب کامل اعتماد تان، هزینه را دریافت می‌کند. شما می‌توانید برای ساخت فروشگاه اینترنتی با گوشی، به وب‌سایت پرتال مراجعه کرده و یا با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان