پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

دوربین های مداربسته بیسیم نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط نداشته و قیمت خیلی پایین تری را نسبت به دوربین های مداربسته معمولی دارند.همچنین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته کوچک مخفی خانگی بسیار آسان است و شما بدون داشتن تخصص میتوانید این دوربین ها را نصب و راه اندازی کنید.

7

 

دوربین مداربسته بیسیم بیرونی : دوربین های مداربسته بیسیم در برابر آب و گرد غبار مقاوم هستند و میتوانند تصاویری با کیفیت بالا را ثبت کنند این دوربین ها نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط نداشته و کلیه اطلاعات بر روی کارت حافظه ذخیره میشود.

8

 

همچنین فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش انواع ردیاب خودرو در کشور میباشد ردیاب در دو دسته سیمی و آهنربایی در بازار موجود هستند که مدا های سیمی به سیستم سیم کشی ماشین متصب میشود و نمونه های آهنربایی به صورت مگنتی به ماشین متصل میشود و نیازی به سیم کشی ندارد.

9

 

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع ردیاب خودرو آهنربایی ،خرید دوربین مخفی کوچک ،خرید دوربین بیسیم،خرید دوربین مداربسته به فروشگاه اینترنتی مالکد مراجعه کنید فروشگاه مالکد مرکز پخش انواع دوربین های امنیتی و ردیاب خودرو در کشور میباشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت ها به کجا مراجعه کنیم ؟

شما میتوانید جهت خرید دوربین مداربسته و اطلاع از قیمت انواع دوربین مداربسته به مالکدمراجعه کنید و انواع دوربین مداربسته را اطلاعات دقیق تر برسی کنید.

چرا فروشگاه مالکد :

فروشگاه مالکد چندین سال تجربه در زمینه فروش دوربین مداربسته،دوربین کوچک ،دزدگیر اماکن،ردیاب خودرو و یو پی اس را دارد.فروشگاه مالکد محصولاتی با کیفیت و با گارانتی معتبر و همچنین 7 روز مهلت تست و تعویض را به مشتریان خود ارائه میدهد.شما قبل از خرید میتوانید با تیم فروشگاه مالکد تماس گرفته و اطلاعات لازم برای خرید را دریافت کند متخصصان مالکد شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان