پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید کلید افزایش مهارت‌های شماست. با شروع برنامه‌نویسی اندروید، دنیای جدیدی به روی شما باز می‌شود. این دنیا دید شما نسبت به ساخت اپلیکیشن و یا بهینه‌سازی برنامه‌های از پیش موجود را بهبود می‌دهد. زمانی که به مسائل مقدماتی آشنا شوید وقت آن است که تجربه جدیدی کسب کنید. این تجربه شدیداً برای ورود به بازار کار مفید و مانند یک دستورالعمل جامع است. بسیاری از توسعه دهندگان به دنبال دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید هستند تا مهارت‌های خودشان را تکمیل کنند؛ زیرا به این دوره‌ها احساس نیاز دارند. اگر می‌خواهید همه چیز را در این باره بدانید تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

دلیل نیاز به دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید

در دنیای امروز تکنولوژی در همه جنبه‌های زندگی ما وارد شده است. اندروید هم در مسیر این پیشرفت وجود دارد و حتی رشد آن گاهی بیشتر از حوزه‌های دیگر تکنولوژی است. امروزه همه ما از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنیم و این دستگاه‌ها تبدیل به بخشی از زندگی ما شده‌اند. دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید شرط اصلی مسلط شدن به این حوزه و ورود به بازار کار هستند.

شروع برنامه‌نویسی بدون آموزش ممکن نیست. هرچقدر هم آدم متکی‌به‌خود باشید برای شروع کار به یک آموزش مناسب نیاز دارید. دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. در این آموزش‌ها همه چیز از پایین‌ترین تا بالاترین سطح در نظر گرفته شده است. با وجود این، رویکرد اصلی دوره مناسب افرادی است که به مسائل مقدماتی آشنا باشند.

افراد زیادی هستند که سابقه توسعه اندروید دارند و مدت‌زمان زیادی هم مشغول به کار هستند. دقت کنید که تجربه کاری دلیل این نیست که نیاز به آموزش از بین رفته باشد. آموزش همیشه و همه‌جا برای رشد شما لازم است. دوره مناسب تنها برای ورود به بازار کار نیست بلکه گاهی برای پیشرفت یا تثبیت شدن است. این‌ها تنها دلیل نیاز به دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید نیستند.

با وجود افزایش رقابت بین کارجویان، هرچقدر که دانش شما بیشتر باشد شانس بیشتری برای پیداکردن کار دارید. اینجاست که افرادی که توانایی بالاتری دارند برای کارفرماها در اولویت استخدام قرار می‌گیرند؛ بنابراین خلاصه این است که برای ورود، تثبیت و رشد در بازار کار نیاز به آموزش مناسب دارید.

6

رویکرد حرفه‌ای در آموزش

دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید پیشرو، نتیجه چندین سال تجربه و آزمون‌وخطا است. در نتیجه به‌مرورزمان نیاز بازار کار و کارفرما، مشکلات و موانع آموزشی و مطالب به‌روز در نظر گرفته شده است. به ‌این‌ترتیب یک رویکرد حرفه‌ای به‌وجود آمده است که به‌صورت دوطرفه نیازسنجی شده است. در یک سو کارفرما و در سوی دیگر دانشجوی دوره قرار دارد و این دوره مهره اتصال آن‌ها به یکدیگر است. البته در کنار موارد بالا تلاش شده تا همچنان خلاقیت و مهارت‌های حل مسئله پرورش پیدا کند.

رویکرد حرفه‌ای در دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید از آن‌جهت بیشتر اهمیت دارد که دنیا شدیداً درحال تغییر است. برای مثال مباحث جدید مانند هوش مصنوعی شدیداً درحال گسترش در توسعه اپلیکیشن‌های اندروید است. به‌ این‌ترتیب دوره نه‌تنها باید مهارت‌های دانشجو را برای نیازهای فعلی تقویت کند، بلکه آینده‌نگری هم داشته باشد.

البته منظور این نیست که در دوره مباحث هوش مصنوعی هم آموزش داده می‌شود. در واقع هدف این است که پس از یادگیری، توسعه‌دهنده بتواند به‌خوبی مباحث جدیدتر هم آموزش ببیند. شرط چنین چیزی داشتن پایه آموزشی قوی است.

خروجی قوی بعد از آموزش

زمانی که دوره های حرفه ای آموزش برنامه نویسی اندروید تکمیل شود مهارت‌ها زیر در شما پرورش پیدا می‌کند:

  • آشنایی با مباحث حرفه‌ای برنامه‌نویسی اندروید
  • ایجاد پایه ذهنی برای ورود به مباحث حرفه‌ای‌تر در آینده مثل هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و ... در توسعه اندروید
  • افزایش قدرت حل مسئله به دلیل خروجی قوی بعد از آموزش
  • افزایش خلاقیت و ایده‌پردازی

پکیج‌های جامع آموزش

تا حالا به این فکر کرده‌اید که چطور همه آموزش‌ها را در کنار هم داشته باشید؟ با داشتن آن‌ها دیگر نیاز نیست از یک سایت به سراغ سایت دیگر بروید و وقت خود را هدر بدهید. دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید با این رویکرد به‌صورت پکیج‌های جامع آموزش تهیه شده است. به‌ این‌ترتیب علاوه‌بر صرفه‌جویی در وقت، ذهن شما هم با یک رویکرد ساختاریافته منظم می‌شود.

اولین مورد، دوره جامع برنامه‌نویسی اندروید مقدماتی - تکمیلی بخش اول است. در ابتدای دوره مباحث آشنایی با برنامه‌نویسی اندروید و آنچه برای شروع نیاز دارید قرار گرفته است. آموزش کم‌کم پیشرفته می‌شود و مباحث سطح بالا را در نظر می‌گیرد.

دومین مورد، پکیج برنامه‌نویسی اندروید بخش دوم است که برای تکمیل دوره قبلی تهیه شده. تمرکز آن بر زبان برنامه‌نویسی کاتلین است و هر چیزی که لازم باشد در این دوره قرار دارد. یکی دیگر از دوره ‌های حرفه ای برنامه نویسی اندروید، آموزش پرداخت درون‌برنامه‌ای کافه‌بازار است.

 این آموزش برای درآمدزایی از روش پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای اهمیت زیادی دارد. مورد آخر نیز آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید است. این آموزش بسیار جامع است و رویکردی همه‌جانبه دارد.

7

شروع کار با دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید

برای شروع کار با دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید، ابتدا باید نیازسنجی کنید. به اینصورت که در نظر بگیرید که با استفاده از این دوره‌ها قرار است چه چیزی یاد بگیرید؛ بنابراین پیش از شروع کار، با خودتان کمی فکر کنید. من قرار است این دوره را به چه دلیل استفاده کنم؟ سرفصل‌های آموزشی هرکدام از دوره‌ها قرار داده شده تا با دید بهتری آن‌ها را تهیه کنید.

دقت کنید که تا سال 2028 نرخ رشد شغلی برای توسعه دهندگان اندروید به 28 درصد می‌رسد که رقم بسیار بالایی است. پس فرصت را از دست ندهید و هرچه زودتر کار خود را شروع کنید.

دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید: سه پرسش اساسی

در انتها به سه پرسش‌وپاسخ اساسی می‌پردازیم؟

  1. چرا به دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید نیاز داریم؟ به دلیل ورود، تثبیت و رشد در بازار کار
  2. خروجی دوره چیست؟ شما به یک توسعه‌دهنده اندروید تمام‌عیار تبدیل می‌شوید!
  3. کدام دوره را تهیه کنم؟ پیش از خرید سرفصل‌ها را بررسی کنید و سپس بر اساس نیاز اقدام کنید.

نتیجه‌گیری و کلام آخر

در این مطلب درباره دوره های حرفه ای برنامه نویسی اندروید توضیح دادیم و مشخص کردیم به چه دلیل اهمیت دارند. همچنین رویکرد مناسبی که دوره‌ها داشت را توضیح دادیم و در انتها با دوره‌های موجود آشنا شدید.

https://novindevelopers.com/

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان