پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

خرید مبلمان سبک کلاسیک چند سالیست که به اوج خود رسیده است به طوری که بیشتر مردم هنگام خرید مبلمان به سراغ این سبک می­روند، آشنایی با انواع مبلمان کلاسیک می­تواند در انتخاب درست یکی از مدل­های آن تاثیر زیادی داشته باشد زیرا سبک مبل کلاسیک چندین مدل مختلف دارد که هر مدل از آن چیدمان و دیزاین خاصی را می­طلبد و با سبکی خاص هماهنگ می­شود.

مبلمان کلاسیک به چه سبک مبلمانی گفته می­شود؟

به طور کلی سبک کلاسیک به سبک­های عجین شده با طرح­های شلوغ اما هنرمندانه و اصیل گفته می­شود که بی­شک هر فرد با هر سلیقه­ای را به خود جذب می­کند بر این اساس به مبل­هایی که قسمت­های چوبی و پارچه­ای آن­ها متشکل از طرح­ها و نقوش اصیل و زیبا باشد مبل کلاسیک می­گویند.

این مدل مبل­ها ترکیبی از چوب و پارچه دارند یعنی هرگز شما مبلمان کلاسیک اصیل بدون قسمت­های چوبی نخواهید یافت، حتی اگر این سبک مبلمان با سبک مدرن عجین شده باشد.

از دیگر ویژگی­های مبل کلاسیک می­توان به ابعاد بزرگ آن اشاره کرد، به عبارت دیگر مبل­های کلاسیک معمولا ابعاد و اندازه­های بزرگی دارند به همین دلیل خرید آن­ها به افرادی که ساکن خانه­هایی کوچک هستند توصیه نمی­شود.

ویژگی سوم مبلمان سبک کلاسیک روی مد بودن همیشگی آن­ها است به همین دلیل افراد با یکبار خرید مبل کلاسیک می­توانند چندین سال بدون قدیمی شدن از آن استفاده کنند، به خصوص اگر در کنار مبلمان سایر لوازم منزل یا حداقل لوازم اتاق نشیمن و پذیرایی خود را نیز از سبک کلاسیک انتخاب کرده باشند دیگر به طور کلی از تعویض لوازم خانه بی­نیاز خواهند شد.

ویژگی چهارم این سبک مبلمان قیمت بالای آن در مقایسه با مبلمان مدرن و راحتی است که دلیل این امر، بالا بودن هزینه­های تولید آن می­باشد.

پس در انتهای معرفی مبل کلاسیک و بررسی ویژگی­های آن باید گفت: این سبک مبلمان شاید در ابتدا قیمت نسبتا بالایی داشته باشد اما کیفیت بالای لوازم اولیه بکار رفته در تولید آن، مد بودن همیشگی­اش و در نهایت زیبایی منحصر به فردی که دارد باعث می­شود این مسئله اصلا به چشم نیاید.

2

انواع مبلمان سبک کلاسیک

در حال حاضر مبل­های کلاسیک به دو سبک عمده؛ کلاسیک سلطنتی و کلاسیک مدرن تولید می­شوند تا افراد هنگام خرید آن­ها بتوانند مدلی کاربردی مطابق با سلیقه و نوع استفاده خود از میان آن­ها انتخاب کنند.

مبل کلاسیک سلطنتی

مبل­های کلاسیک سلطنتی که به آن­ها مبل استیل هم گفته می­شود گزینه مناسبی برای سالن­های پذیرایی منازل هستند به دو دلیل:

  1. مبل­های سبک کلاسیک سلطنتی به زیبایی چشمگیر شهرت دارند و مسلما در صورت چیدمان درست زیبایی سالن پذیرایی منزل را چندین برابر می­کنند.
  2. باتوجه به اینکه این سبک مبل­ها چندان راحت نیستند (مانند مبلمان کلاسیک مدرن) استفاده مداوم از آن­ها امکان پذیر نیست و همانطور که می­دانید از مبلمان چیده شده در سالن پذیرایی منزل تنها در مهمانی­ها استفاده می­شود به همین دلیل این سبک مبلمان برای سالن پذیرایی مناسب می­باشد.

3

مبل کلاسیک مدرن

مبل­های کلاسیک مدرن ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن دارند یعنی در تولید آن­ها از چوب­ های منبت کاری شده و پارچه­های دارای نقش و نگار استفاده نمی­شود، در کنار سادگی مبل­های کلاسیک مدرن راحتی خاصی دارند یعنی در عین اینکه کلاسیک هستند اما به عنوان مبل راحتی و کاناپه نیز می­توان از آن­ها استفاده کرد.

خرید این سبک مبلمان بیشتر به افرادی توصیه می­شود که به مبل کلاسیک علاقه دارند اما در عین حال به دنبال خرید مبلمانی راحتی برای استفاده مداوم هستند.

معرفی مبلمان کلاسیک فرانسوی

مبلمان کلاسیک فرانسوی ساده­ترین و شیک­ترین مبل کلاسیک موجود در بازار است که از دوام و کیفیت بالایی نیز برخوردار می­باشد، مبلمان فرانسوی هم در سبک کلاسیک سلطنتی تولید می­شود و هم در سبک کلاسیک مدرن بنابراین شما با هر سلیقه­ای قطعا موفق به انتخاب و خرید مبلمانی زیبا از میان مبلمان فرانسوی کلاسیک خواهید شد.

پارچه این مدل مبلمان معمولا از انواع پارچه­های دارای رنگ گرم و روشن مانند کرم، طوسی، سفید و ... انتخاب می­شود و حتی در مدل­های سلطنتی آن نیز از پارچه­هایی با طرح­های شلوغ استفاده نمی­شود.

قسمت­های چوبی مبلمان فرانسوی هم با اینکه کنده­کاری شده است اما حالتی ساده و شیک دارد، جنس این چوب معمولا راش است که با مقاومت بالای خود مقاومت و استحکام مبل را افزایش می­دهد.

معرفی مبلمان کلاسیک انگلیسی

مبلمان انگلیسی تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن دارد، این مدل مبلمان به سادگی و ظرافت شناخته می­شود به همین دلیل به راحتی هماهنگی خاصی با لوازم خانگی مدرن ایجاد می­کند.

از دیگر ویژگی­های مبلمان انگلیسی کلاسیک تنوع رنگی بالای آن است یعنی برعکس مبلمان فرانسوی در میان مبلمان انگلیسی هر رنگی را می­توان یافت.

چوب بکار رفته در تولید این مدل مبلمان نیز راش می­باشد .

معرفی مبلمان کلاسیک ایتالیایی

مهم­ترین ویژگی مبلمان ایتالیایی کلاسیک حالت رسمی و سلطنتی آن است که از استفاده آن به عنوان مبلمان راحتی ممانعت می­کند.

پارچه­هایی با نقوش آزادانه و شلوغ، دسته­ها و پایه­هایی با منبت کاری هنرمندانه که گاها طلاکوبی نیز شده­اند از دیگر ویژگی­های این سبک مبلمان کلاسیک است.

این مدل مبلمان به دلیل داشتن طرح­های شلوغ و به اصطلاح کلاسیک اصیل بودن قابلیت هماهنگی با هر سبک دیزاین و چیدمانی را ندارد و برای اینکه محیط و فضایی که این مدل مبلمان در آن قرار می­گیرد زیبا و خاص باشد باید در کنار آن از لوازمی مانند فرش و تابلوهای کلاسیک نیز استفاده شود.

خرید مبلمان کلاسیک

زمانی که گفته می­شود مبلمان کلاسیک به کشورهایی نظیر ایتالیا، انگلیس، فرانسه و ... اختصاص دارد بسیاری از افراد گمان می­کنند برای خرید این سبک مبلمان تنها راه موجود خرید از فروشگاه­های وارد کننده است اما باید بدانید به دلیل پیشرفت صنعت مبلمان و لوازم خانگی در حال حاضر هنرمندان ایرانی هم قادر به تولید این سبک مبلمان هستند

البته برای خرید مبلمان کلاسیک اصیل و باکیفیت به هر تولیدکننده­ای نمی­توان اعتماد کرد زیرا این سبک مبلمان تنها در صورتی ارزش خرید خواهد داشت که حتما توسط هنرمندان تولید شده و در تولید آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده باشد که با وجود مجموعه تولیدی و فروشگاهی مبل ویستا که سابقه­ای طولانی در زمینه تولید انواع مبلمان کلاسیک در مدل­های ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، ترک و ... دارد این مشکل نیز حل شده و دیگر جای نگرانی باقی نمی­ماند.

مبل ویستا به تولید باکیفیت­ترین مبل­ها و سرویس­های خواب شهرت دارد به این ترتیب شما با خیالی آسوده از کیفیت و تمیزی کار می­توانید مدل مدنظر خود را به این مجموعه سفارش داده و در سریع­ترین زمان با قیمتی مناسب و همراه با گارانتی آن را تحویل بگیرید.

4

نحوه خرید مبلمان کلاسیک از مبل ویستا

خرید مبلمان کلاسیک یا هر وسیله دیگری اعم از سرویس خواب، آینه و کنسول، میز تلوزیون و بوفه ... از مبل ویستا دو روش دارد؛

  1. حضوری: با مراجعه به شعب فروشگاهی این مجموعه که در استان های ایران واقع هستند.
  2. غیر حضوری: با مراجعه به سایت مبل ویستا به آدرس www.moblevista.com ، مشاهده مدل­های موجود و سپس تماس با کارشناسان فروش این فروشگاه برای دریافت راهنمایی خرید از میان مدل­های تولید شده و یا ثبت سفارش برای تولید مدل جدید

در هر دو صورت شما در سریع­ترین زمان ممکن موفق به خرید مبلمان سبک کلاسیک با نازل­ترین قیمت و بالاترین کیفیت خواهید شد، مبل ویستا برای اثبات کیفیت محصولات خود آن­ها را همراه با کارت گارانتی به فروش می­رساند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان