پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

آلت: معرفی هتل ‌های قشم که چشم ‌انداز به ساحل زیبای قشم دارند

جزیره زیبای قشم یکی از بهترین مراکز تفریحی ایران است که هر ساله مورد استقبال گردشگران ایرانی و خارجی قرار می‌گیرد. اگر شما هم یکی از این افراد هستید و اطلاعاتی در مورد هتل‌ های قشم ندارید، همراه ما بمانید! قصد داریم در این مطلب در مورد بهترین هتل های قشم که چشم‌انداز بسیار خوبی به سواحل نیلگون خلیج فارس دارند صحبت کنیم.

هتل خلیج فارس قشم

2

آلت: هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس یکی از هتل های لوکس قشم بوده که دارای ساحل اختصاصی است. این هتل در سال ۱۳۹۰ ساخته شده؛ اما برای بهبود خدمات و امکاناتش یکبار دیگر در سال ۱۳۹۵ مورد مرمت قرار گرفت. هتل خلیج فارس قشم با مساحت ۱۰ هزار مترمربع امکانات و خدمات فوق‌العاده خوبی دارد. این هتل دو طبقه دارای ۱۲۳ واحد اقامتی بوده که شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان است.

 این اتاق‌ها همگی دارای امکانات و خدمات رفاهی مناسبی هستند. از جمله اتاق‌های این هتل زیبا اتاق‌های دو تخته با ویو دریا و اتاق‌های دو تخته رو به محوطه است. همچنین برای اقامت خانوادگی می‌توان یکی از سوئیت‌های دو خوابه هتل خلیج فارس را رزرو نمود. این سوئیت‌ها رو به دریا و محوطه هستند که متناسب با سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

سوئیت‌های سه خوابه نیز مناسب خانواده‌های ۶ نفره هستند و دارای میز و صندلی برای پذیرایی، امکانات مجهز و سرویس خواب مجزا است. از امکانات و خدمات ویژه این هتل می‌توان به روم سرویس، کافی شاپ، رستوران با انواع غذاهای خوشمزه دریایی، ایرانی و فرنگی، شبکه ماهواره، کلوپ تفریحات دریایی، اتاق پینگ پنگ، فوتبال دستی، راکت، تنیس، بدمینتون، سالن کنفرانس، اینترنت و لاندری اشاره نمود.

هتل ساحل طلایی قشم

3

آلت: اتاق 3 تخته هتل ساحل طلایی قشم

با رزرو هتل در قشم می‌توانید از تفریحات ساحلی لذت ببرید و خاطرات خوشی را از این جزیره در ذهنتان ثبت کنید. پس باید به دنبال اقامتگاهی خوب و ایده‌آل مانند: هتل ساحل طلایی قشم باشید. این هتل زیبا در جاده ساحلی جنوبی قشم قرار گرفته است و تنها یک کیلومتر با دریا فاصله دارد. در واقع این هتل دارای ساحل اختصاصی با تفریحات دریایی مانند: غواصی، ماهیگیری، اسکی روی آب و جت اسکی است.

خوشبختانه در هتل ساحل طلایی محوطه بازی نیز برای کودکان آماده شده است. همچنین دارای رستورانی دو طبقه با چشم‌اندازی رو به دریا است. باید بدانید هتل ساحل طلایی قشم به‌تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و دارای ۵۶ واحد اقامتی است. از قلم نیفتد که این هتل به قلعه پرتغالی‌ها، جنگل‌های حرا، جزایر ناز، جزیره هنگام، تنگه چاهکوه و ژئوپارک طبیعی اشراف دارد.

هتل بوتیک فولتون قشم

4

آلت: فضای داخل بوتیک هتل فولتون قشم

اگر می‌خواهید در یکی از بهترین هتل های قشم اقامت داشته باشید، هتل فولتون را انتخاب کنید! این هتل زیبا در واقع یک مجتمع تفریحی، گردشگری و قامتی است که در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار نمود. هتل فولتون در ۳ تیپ ساختمانی مانند ویلا، اتاق و آپارتمان از مسافرانش پذیرایی می‌کند. در حقیقت این اقامتگاه یک بوتیک هتل بسیار جذاب است که احساس خوشایندی را به مسافرانش القا می‌نماید.

خوشبختانه ویلاهای این هتل با ظرفیت بالا ارائه می‌شوند و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب هستند. این ویلاها امکانات فوق‌العاده‌ای دارند که نظیر آنها اجاق گاز، یخچال، چای‌ساز، میز ناهارخوری، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و تلویزیون است. ناگفته نماند که هتل فولتون قشم دکوراسیون فوق‌العاده زیبایی دارد و دارای رستوران و کافی شاپ برای سرو وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌های گوارا است. همچنین این هتل دارای سرویس ماساژ، امکانات کرایه دوچرخه، استخر و زمین والیبال ساحلی نیز هست.

هتل آرتا قشم

یکی از بهترین هتل های قشم، هتل آرتا است. این هتل در سال ۱۹۹۶ تأسیس گردید و در واقع یکی از نوسازترین هتل های این منطقه شناخته می‌شود. هتلی که در میدان امام قلی خان قشم قرار گرفته و فاصله بسیار کمی تا ساحل خلیج فارس دارد. این هتل زیبا با موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای که دارد به سواحل زیبای قشم، پارک ساحلی زیتون و مراکز خرید معروف قشم مشرف است.

 هتل آرتا دارای ۴۸ اتاق و سوئیت بوده که شامل اتاق دو تخته معمولی و سوئیت یک خوابه چهار تخته است. واحدهای اقامتی هتل آرتا قشم بسیار راحت بوده و برای ساخت آن‌ها استانداردهای لازم به کار رفته است. این هتل لوکس و نوساز دارای سرویس‌هایی نظیر یخچال، تلفن، تلویزیون ال ای دی، صندوق امانات، مبلمان، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی و سشوار است.

از امکانات هتل آرتا قشم می‌توان به پارکینگ، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، رستوران، اینترنت رایگان، آسانسور، سالن ورزشی، ترانسفر رفت و برگشت و تاکسی سرویس اشاره نمود. با اقامت در هتل آرتا قشم تا پارک زیتون تنها یک کیلومتر فاصله خواهید داشت. همچنین اگر بخواهید به دیدن غارهای خربس بروید با طی کردن ۱۱ کیلومتر می‌توانید به این مکان هیجان‌انگیز برسید. از قلم نیفتد که هتل آرتا تا جزایر ناز ۲۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل ارم قشم

اگر به دکوراسیون اقامتگاه خود حساس هستید و دوست دارید یکی از بهترین و تمیزترین اقامتگاه‌ها در اختیار شما قرار بگیرد، هتل ارم قشم رزرو کنید. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار نمود. هتلی که گواهی استاندارد برای خدمات گردشگری را از سازمان منطقه آزاد قشم دریافت نموده است. هتل ارم در فضایی به متراژ ۱۰ هزار مترمربع ساخته شده؛ پس به‌اندازه کافی برای اجرای ایده‌های خود فضا داشته است و به‌خوبی توانسته تمام امکانات و خدمات رفاهی را برای مسافرانش فراهم نماید.

 هتل ارم قشم ۴ ستاره بوده که دارای یک رستوران دو طبقه نیز هست. این رستوران نمایی فوق‌العاده از خلیج فارس را به نمایش گذاشته و با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی از شما پذیرایی می‌کند. همچنین باید بدانید که این هتل دارای پرسنلی مهمان‌نواز و دوست‌داشتنی است که انواع خدمات را به شما ارائه می‌دهند. هتل ارم قشم دارای یک سفره‌خانه سنتی نیز بوده که با صرف یک چای تازه، فضایی صمیمی و باصفا را برای گفتگوهای دوستانه و خانوادگی مهیا نموده است.

اگر قصد برگزاری همایش، ورکشاپ و جلسه کاری را دارید روی هتل ارم قشم حساب کنید! این هتل دارای سالن کنفرانس و آمفی تئاتر با امکانات و تجهیزات مدرن است. این سالن‌ها مکانی ایده‌ال برای مراسم‌های شماست. از دیگر امکانات هتل ارم قشم می‌توان به اینترنت رایگان، خشک‌شویی، روم سرویس، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، سالن همایش، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس شبانه‌روزی و آسانسور اشاره نمود.

به یاد داشته باشید که هتل ارم قشم فاصله بسیار کمی تا بندر لافت دارد. در حقیقت با گذراندن ۲۷ دقیقه مسافت می‌توانید به این بندر برسید. اگر از امکانات داخلی هر کدام از اتاق‌های هتل ارم قشم بخواهید بدانید باید به تلویزیون ال‌سی‌دی، سشوار، اسپیلت، میز و صندلی، مبلمان، درآور، مینی بار، تلفن، یخچال، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی اشاره کنیم.

جمع‌بندی

تمام مواردی که در بالا ذکر شد، ثابت بوده و قابل توصیف هستند! تنها چیزی که متغیر است و نمی‌توان به طور قطعی در موردش صحبت کرد، بحث قیمت هتل های قشم است! بنابراین باید این موضوع را از طریق وب سایت‌های رزرو آنلاین هتل های قشم پیگیری کنید. یکی از بهترین وب سایت‌ها در زمینه رزرو هتل در قشم، وب سایت ایران هتل آنلاین است. در این وب سایت می‌توانید قیمت هتل در قشم را نیز بررسی کنید.

متا: هتل خلیج فارس، هتل ارم، هتل آرتا، هتل ساحل طلایی و هتل فولتون جزو بهترین هتل های قشم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان