پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

استرچ پالت نوعی پلاستیک بسیار شفاف است که از خاصیت کششی خوبی برخوردار می باشد و می تواند به خوبی به اشیاء بچسبد و آنها را در کنار هم قرار دهد.

استرچ ها دارای لایه های مختلفی هستند و هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد، استحکام و پایداری بیشتری برای حفظ وسایل دارند.

استرچ ها به کاهش وزن بسته بندی وسایل کمک می کنند و در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم هستند.

این نوع نایلون ها در کارخانجات و در مرحله آخر بر روی محصولات مختلف کشیده می شوند. از مزایای این نایلون ها می توان به این مورد اشاره کرد که با استفاده از آنها می توان از ورود گرد و غبار، بخار و اشعه ماوراء بنفش خورشید به داخل محصولات بسته بندی شده جلوگیری کرد.

فروش انواع نوار خطر

فروش نوار خطر در رنگ‌های مختلف و متفاوتی انجام می‌پذیرد. هر یک از رنگ‌های نوار خطر نشانگر نوع خاصی از هشدار است. معمولاً از نوارهای خطر با رنگ سفید و قرمز برای نشان‌ دادن خطر آتش سوزی استفاده می‌شود. در صورتی ‌که رنگ نوار زرد و بنفش باشد، خطرهای مربوط به تشعشعات اعلان می‌شود.

رنگ سفید و سبز این محصول نشانگر کمک‌های اولیه است. نوار خطر با رنگ‌های سفید و نارنجی مربوط به هشدارهای جاده و ترافیک است. رنگ زرد و مشکی هم نشانگر خطرات فیزیکی است. نوار خطرهای سفید و مشکی هم برای علامت‌گذاری در داخل راهروها به کار می‌روند.

5

هر رنگ نوار خطر کاربرد خاصی دارد

دیگر ویژگی‌های نوار خطر

این محصول از متریال‌های مختلفی تولید و در بازار عرضه می‌شود. پی‌وی‌سی و پلی‌اتیلن دو نوع متریالی هستند که برای ساخت این محصول به کار می‌روند. البته نوع ساخته شده از پلی‌اتیلن محبوب‌تر بوده و کاربردهای بیشتری دارد. این نوارها در برابر کشش و پارگی بسیار مقاوم هستند. همچنین جنس آنها به‌ گونه‌ای است که در زیر آفتاب دچار پوسیدگی نمی‌شوند و دارای انعطاف بالایی هستند. به‌علاوه مشکلی برای استفاده از این نوارها داخل آب وجود ندارد.

ساخت، نوشته‌ها و رنگ این نوارها به‌ گونه‌ای است که به‌ خوبی از فاصله دور قابل دیدن هستند. فروش نوار خطر به ‌صورت متری است.

6

تولید کیسه حبابدار

تولید انواع کیسه حباب دار نیز به دلیل ایمن نگه داشتن کالاهای مختلف در سطح جهان صورت می گیرد. کیسه حبابدار همان پلاستیک حبابدار است که به صورت کیسه ای در ابعاد کوچک و بزرگ تولید می شوند که بتوان به سهولت کالاها را داخل آنها قرار دهند.

این نوع نایلون یکی از پلاستیک های بسته بندی محبوب است که از زمان کودکی عموم مردم با آن خاطره دارند که با ترکاندن حباب های آن حس لذت بخشی به کودکان می بخشید، اما همانطور که می دانید در طراحی و تولید کیسه حباب دار کیسه ای و رولی دلیلی نهفته است که مرتبط با خاصیت ضربه گیری این نوع نایلون می باشد.

از گذشته تا کنون همچنان شاهد تولید و عرضۀ انواع کیسه نایلون حباب دار در اندازه های مختلف می باشیم که همواره تلاش بر بهبود کیفیت تولید این نوع پلاستیک بسته بندی دارند. کیسه حباب دار ضربه گیر به دلیل برخورداری از حباب های هوا که در لایه های این پلاستیک تعبیه شده است، مورد استقبال قرار گرفته می شوند و بسیار کاربردی هستند.

مهمترین کاربرد کیسه و رول نایلون حبابدار را می توانید در بسته بندی ظروف شکستنی، تجهیزات الکترونیکی حساس کامپیوتری، برقی، آزمایشگاهی، پزشکی، لوسترسازی، خودروسازی، مبلمان سازی، تجهیزات دکوراتیو و ... در ابعاد مختلف مشاهده کنید.

شرکت باران پلاست، از جمله تولیدکنندگان معتبر و با سابقه ای بیش از 30 سال فعالیت مداوم، توانسته بر تنوع تولید و فروش نایلون های صنعتی مجموعۀ خود بیفزاید و بتوانیم شاهد پخش انواع کیسه حبابدار بسته بندی ضربه گیر در سراسر کشور باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما با  در باران پلاستیک تماس بگیرید. .

. برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر به وب سایت https://baran-plast.comمراجعه نمایید.

تلفن های تماس : 09127009600

تلفن کارخانه  : 02155291070

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان