پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

یک سوال عجیب!

داروخانه کجاست؟ شاید این سوال کمی عجیب به نظر برسد اما جالب است بدانید خیلی ها هنوز به طور دقیق نمی­دانند که مکانی است جهت فروش دارو، لوازم بهداشتی و آرایشی، تجهیزات پزشکی و.. که زیر نظر داروساز یا همان مسئول فنی اداره می­شود.

وظیفه ی داروساز

داروساز یا همان مسئول فنی می­تواند به شما جهت درمان بیماری های جزئی مثل گلو درد، سرفه، سرماخوردگی، آبریزش بینی و... کمک کند، به شما در مورد انواع مشکلات مشاوره دهد، زمان مصرف هر دارو را برایتان بازگو کند، چگونگی مصرف دارو و عوارض جانبی آن را بیان کند، در صورت تداخل دارویی نسخه را به پزشک مربوطه مرجوع کند و در صورت تکرار داروی شما، از سرویس نسخه ی الکترونیکی استفاده کند و هزینه های ناشی از مراجعه ی مجدد به پزشک را کاهش دهد.

خدماتی که از آنها بی خبرید.

این مکان ها به دلیل عدم نیاز به اخذ ویزیت قبلی می­توانند به شما درباره ی موارد مختلف مشاوره دهند. برای مثال افراد حاضر در داروخانه می­توانند درباره ی تغذیه ی سالم، فعالیت بدنی صحیح، گرفتگی عضلانی، مشکلات پوست و مو، کاهش یا افزایش وزن مشاوره دهند. علاوه بر این، مکان مناسبی برای مشاوره گرفتن و تهیه ی داروهای حاوی نیکوتین جهت ترک سیگار می­باشند که افراد سیگاری این مکان را به کمپ ترک اعتیاد ترجیح می­دهند.لیست داروخانه های معتبر در ایران مانند داروخانه در شیراز را میتوانید در سایت پی جو مشاهده نمایید.

داروخانه

داروخانه شبانه روزی

حتما برای شما هم پیش آمده که در ساعاتی از شبانه روز که اکثر مغازه ها و ارگان ها بسته اند نیاز شدید به داروهایی مثل مسکن یا... پیدا کرده اید. داروخانه شبانه روزی گزینه ی خوبی برای این زمان هاست زیرا به صورت 24 ساعته به ارائه ی خدمت می­پردازند و در هر ساعتی از شبانه روز می­توانید با خیال راحت به آنها مراجعه کنید. حالا شاید این سوال برایتان مطرح شود که از کجا می­توان آدرس آنها را پیدا کرد؟ با یک جست و جوی ساده در سایت پی جو می­توانید داروخانه ی مورد نظر در شهر خود را به راحتی بیابید. داروخانه های شبانه روزی در شیراز و سایرشهرهای ایران در سایت پی جو مشاهده نمایید.

داروخانه آنلاین

این روزها اینترنت به جزء جدانشدنی زندگی همه ی ما تبدیل شده است و تقریبا اکثر کارها بدون وجود اینترنت قابل انجام شدن نیست. اینترنت به قدری در زندگی روزمره جا باز کرده است که قطعی چند ساعته ی نت باعث اختلال در کسب و کارها می­شود. یکی از بزرگترین مزیت های بستر نت، کاهش هزینه های ناشی از رفت و آمد به فروشگاه ها و جستجوی محصول مورد نظرمان است. داروخانه آنلاین یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی است که به فروش محصولات آرایشی بهداشتی، تجهیزات پزشکی و به طور کلی هر محصولی که در داخل داروخانه ها پیدا می­شود به جز دارو، می­پردازد و شما از طریق آن به راحتی و بدون خروج از منزل و گشتن تک به تک فروشگاه ها می­توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.لیست داروخانه آنلاین شیراز ، اهواز و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

داروخانه آنلاین

5

یافتن داروخانه تنها با یک کلیک در سایت پی جو

اگر به دنبال داروخانه در سطح شهر خود یا هر شهر دیگری می­گردید، به شما این مژده را می­دهیم که در سایت پی جو به راحتی و با یک سرچ ساده می­توانید آن را پیدا کنید. این سایت که از سال 1394 فعالیت خود را شروع کرده است، به تعداد بازدید بیش از 2 میلیون در ماه رسیده است و در زمینه ی معرفی داروخانه ها نیز به خوبی عمل می­کند. پس با یک سرچ ساده در سایت پی جو زحمت جست و جو را برای خودتان کم کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان