سهام عدالت | فروش سهام عدالت

خبر مهم برای فروشندگان سهام عدالت

معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: افراد می‌توانند درخواست فروش سهام عدالت را که پیش از این ثبت کردند، لغو کنند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

با توجه به درخواست‌های زیاد مردم در رابطه با امکان انصراف از سفارش فروش سهام عدالت این موضوع را از معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی پیگیری کردیم.
فریبا اخوان معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی، در پاسخ به این پرسش که آیا افراد می‌توانند از درخواست  فروش سهام عدالت خود انصراف دهند؟ اظهار کرد: افراد می‌توانند درخواست فروش سهام عدالت خود را با مراجعه به کارگزاری و یا بانکی که درخواست خود را ثبت کردند، لغو کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به وب سایت sahamedalat.ir و استفاده از گزینه انصراف، نسبت به انصراف از فروش سهام عدالتی که درخواست آن را قبلا ثبت کردند، اقدام کنند.

خوان در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از افراد که در زمان آزاد سازی سهام عدالت، سهام خود را فروخته‌اند، تا کنون وجه آن را دریافت نکرده‌اند؟ اظهار کرد: این گونه افراد دو دسته هستند. دسته اول افرادی هستند که بنا به دلایلی همانند مغایرت اطلاعات هویتی، حساب بانکی، عدم ثبت شماره تلفن همراه به نام فرد و مشخص نبودن کارگزار، درخواست ثبت فروش آنان از ابتدا با مشکل همراه شده که این گروه برای حل این مشکل باید این مغایرت‌ها را برطرف کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • ناشناس
    0

    من میخام سهامم رومفت بفروشم به کسی مربوط نیست شما اگه راست میگین فروشش روازاد کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان