سحر دولتشاهی | سحر دولتشاهی بیوگرافی | سحر دولتشاهی همایون شجریان

عکس دردناک کتک خوردن سحر دولتشاهی از شوهر سابقش | اختلاف سحر دولتشاهی و همایون شجریان چیست؟

عکسی از سحر دولتشاهی با گریم جدید در فضای مجازی منتشر شده است که صورتش خونی است و این باعث شده کاربران فضای مجازی حواشی در این خصوص ایجاد کنند.سایت خبری رستانیوز این اخبار و حواشی را به طور مستقل تایید یا تکذیب نمی کند

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

عکسی از سحر دولتشاهی با گریم جدید در فضای مجازی منتشر شده است که صورتش خونی است و این باعث شده کاربران فضای مجازی حواشی در این خصوص ایجاد کنند. سحر دولتشاهی بازیگر جوان و شناخته شده کشورمان است. سحر دولتشاهی تاکنون درآثار تلویزیونی و سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته که توانسته توجه مخاطبان و منتقدان این عرصه را به خود جلب کند. سحر دولتشاهی تجربه ایفای نفش در ژانرهای مختلف را داشته و در کارنامه کاری‌اش هم آثار اجتماعی و جدی دیده می‌شود و هم آثار طنز. سحر دولتشاهی طرفداران بسیاری دارد. سحر دولتشاهی بازیگر کم‌حاشیه‌ای است اما این روزها خبرهای ازدواج دوباره او نقل محافل هنری شده و شایعاتی به گوش می‌رسد.در این‌جا بخشی از سکانس‌های تأثیرگذار آخرین اثر هنری سحر دولتشاهی را مشاهده می‌کنید:

سحر دولتشاهی

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است. او در بیش از ۳۰ فیلم و سریال ایرانی نقش داشته‌است و نخستین کار حرفه‌ای او، در تئاتر نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی بود. فعالیت خود را از اوخره دهه 70 با تئاترهای دانشجویی کارش را شروع کرد.

شروع حرفه ای در تئانر هم در سال 79 و 80 بود که از همین عرصه به فیلم فرزند صبح در سال 1383 معرفی شد و اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد، سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال 1386 نیز وارد قاب تلویزیون شد. نخستین نقش سینمایی وی نیز در سال ۱۳۸۴، در فیلم چهارشنبه‌سوری بود. وی با بسیاری از کارگردان‌های سرشناس ایرانی همکاری داشته و در سریال‌هایی همچون مسافران، نابرده رنج، توطئه فامیلی، عالیجناب، قلب یخی و ساخت ایران ۲ ایفای نقش کرده‌است.

سحر دولتشاهی

ازدواج سحر دولتشاهی

او در 27 اسفند 87 با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر شکل گرفت، دولتشاهی می گوید :دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید، رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد، آمد با پدرم صحبت کرد. بعد هم خواستگاری انجام شد.

طلاق سحردولتشاهی از همسرش

طلاق آنها در سال 1393 در سکوت خبری انجام شد، تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هردومعتقد بودند نباید مردم وارد حریم خصوصی آنها بشوند !

سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو یی درباره این تنهایی بیان می دارد:سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.

سحر دولتشاهی

شغل دوم سحر دولتشاهی از زبان خودش

بازیگری از بچگی برایم جذاب بود اما واقعیتش این است که من ادبیات نمایشی خوانده ام و هنوز هم بخشی از دغدغه ام نوشتن است

در دوران دانشجویی همان موقع که سر کلاس می نوشتم، از شاگردان خوب بودم یا وقتی ترجمه می کردم. خیلی غبطه می خورم اگر همچنان برای نوشتن وقت نگذارم. نوشتن همیشه پسِ ذهن من هست. نمی دانم باید زمانش برسد یا من زمانش را برسانم ! هنوز هم فکر می کنم یکی از شغل های ایده آلم نویسندگی است.

جوایز سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه به تحصیل پرداخت. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود. دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۰ برایش نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانه سینما را در پی داشت. همچنین سحر دولتشاهی توانست برای بازی در فیلم عصر یخبندان در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر و برای بازی در فیلم‌های عرق سرد و چهارراه استانبول در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست بیاورد.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی و شایعه ازدواج با همایون شجریان!

خبری مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان ، در محافل و بین مردم دست به دست چرخید .طبق این سخنان که هنوز منبع معتبری تایید یا تکذیب ننموده است و ممکن است شایعه باشد ، همایون شجریان با سحر دولتشاهی ازدواج کرده است.سحر دولتشاهی پس از جدایی اش از رامبد جوان اینک با خبر ازدواجش با همایون شجریان دوباره بازار شایعات را داغ نموده است سحر دولتشاهی بازیگر شناخته شده که با حاشیه طلاقش از رامبد جوان خبرساز شده بود اکنون حاشیه تازه ای به پا کرده است.هنوز سحر دولتشاهی و همـایون شجریان،واکنشی نسبت به این خبر نداده اند و این شایعات را تکذیب و یا تایید نکرده اند.

سحر دولتشاهی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان