هانیه توسلی | هانیه توسلی ازدواج | هانیه توسلی بیوگرافی

هانیه توسلی موهایش را تراشید

هانیه توسلی عکسی از خودش بدون آرایش به اشتراک گذاشته است که نظر کاربران را به خود جلب کرده و با گریم متفاوتش این حاشیه را ایجاد کرده است که بیمار شده و درگیر بیماری سختی است.سایت خبری رستانیوز به طور مستقل این شایعات را تایید یا تکذیب نمی کند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

هانیه توسلی عکسی از خودش بدون آرایش به اشتراک گذاشته است که نظر کاربران را به خود جلب کرده و با گریم متفاوتش این حاشیه را ایجاد کرده است که بیمار شده و درگیر بیماری سختی است.هانیه توسلی بارها در استوری های خود تکرار کرده است که بدون آرایش زیبااتر است و سادگی را بیستر می پسندد. هانیه توسلی اخیرا در سریال زخم کاری ایفا نقش کرده است و بیش از پیش شهرت و محبوبیت یافته است.هانیه توسلی در چند سال پیش در فیلم زندگی خصوصی در مقابل فرهاد اصلانی ایفای نقش کرده است که در این فیلم هانیه توسلی زن صیغه ای آقا بازیگر می شود و داستان حول این ماجرا پیش می رود.این فیلم هانیه توسلی را در اادامه این خبر میبینید.فیلم زندگی خصوصی هانیه توسلی باعث شد کاربران دنیای مجازی شایعاتی را در این خصوص در فضای مجازی منتشر کنند.

هانیه توسلی

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی زاده 14 خرداد سال 1358 در شهر همدان است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.هانیه توسلی دیپلم علوم تجربی دارد و کارشناسی نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران را دارد.او نخستین بار در فیلم سگ کشی بهرام بیضایی حضور پیدا کرد.با بازی در فیلم شب های روشن برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن در هفتمین جشن خانه سینما در شهریور 82 شد. او همچنین در سی و یکمین دوره چشنواره فیلم فجر در سال 91 به دلیل بازی در فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

هانیه توسلی

خانواده هانیه توسلی

پدر هانیه توسلی نادر تقی توسلی است. او سرهنگ ژاندارمری بوده است.پدر هانیه توسلی سال ها است که فوت کرده است. مادر هانیه توسلی نیز خانه دار است.او سه خواهر دارد. هانیه توسلی در مورد خاطرات دوران کودکی اش گفته است که دوران کودکی بسیار شادی داشته است.

آغاز فعالیت هنری هانیه توسلی

هانیه توسلی فعالیت هنری خود را از دوران نوجوانی و از گروه های تئاتر دانش آموزی در همدان شروع کرده است.در سال ۱۳۷۸ یعنی زمانی که بیست سال داشته، در رشته ادبیات نمایشی در دانشگاه آزاد تهران پذیرفته شده است.یک سال پس از آن یعنی در سال ۷۹ اولین فعالیت سینمایی خود را به عنوان دستیار کارگردان در فیلم آخر بازی آغاز کرد.

هانیه توسلی

آغاز کار بازیگری هانیه توسلی

هانیه توسلی در سال ۷۹ در یکی از تئاترهایی که در جشنواره تئاتر در تبریز برگزار شد به عنوان بازیگر شرکت کرد، در این جشنواره نصرالله قادری که یکی از کارگردانان ایران است داور جشنواره بود و بعد از دیدن بازی هانیه توسلی، از او برای بازی در تئاتر پدر دعوت کرد.بعد از بازی در تئاتر پدر، در همان سال ۷۹ برای بازی در فیلم کوتاه روی جاده نمناک انتخاب شد و به طور حرفه ای کار خود را آغاز کرد.

مشهور شدن هانیه توسلی

سال ۷۹ برای هانیه توسلی بهترین سال هنری او محسوب می شود چرا که در همین سال برای بازی در سریال غریبه انتخاب شد و توانست برای نخستین بار وارد تلویزیون شود و خود را به مردم و سینماگران معرفی کند.هانیه توسلی در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم شام آخر توانست وارد سینما شود و با بازیگران معروفی مانند کتایون ریاحی و محمدرضا گلزار و ثریا قاسمی و آتیلا پسیانی همبازی شود.هانیه توسلی شهرت خود را با بازی در سریال وفا در سال ۱۳۸۵ و همچنین سریال میوه ممنوعه در سال ۱۳۸۶ به دست آورد.

هانیه توسلی

از تئاتر تا دستیاری هانیه توسلی

تئاتر را به شکل غیر حرفه ای از سال 1374 وقتی 16 ساله بود از همدان شروع کرد تا اینکه سال 1378 در 20 سالگی بعد از قبولی در دانشگاه راهی تهران شد.کنار تحصیل بعنوان دستیار کارگردان در فیلم «آخر بازی» به کارگردانی همایون اسعدیان همکار داشت.

صحبت های هانیه توسلی

دانشگاه خیلی در شکل گیری سلیقه و فکرم تاثیر نداشت با این وجود من در دانشگاه دو استاد خوب بنام نغمه ثمینی و آقای محمد چرمشیر داشتم.

بازیگری هانیه توسلی

در سال 1379 زمانی که بعنوان بازیگر در جشنواراه تئاتر تبریز حضور داشت توسط نصرالله قادری (کارگردان) که داور جشنواره بود برای بازی در تئاتر «پدر» انتخاب شد.چند ماه بعد برای اولین بار با فیلم کوتاه «روی جاده نمناک» بازی جلوی دوربین را تجربه کرد.خانم بازیگر در پاییز 1379 با سریال «غریبه» وارد قاب تلویزیون شد و سرانجام سال 1380 با فیلم «شام آخر» تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد.او در رمضان سال 96 با سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی در کنار علی نصیریان ، گوهر خیراندیش و امیر جعفری به شهرت رسید.

هانیه توسلی

علاقه به عکاسی هانیه توسلی

عکاسی را دوست دارم اما حالا بخاطر اینکه مد شده همه بازیگران عکاسی می کنند و نمایشگاه می گذارند ترجیح می دهم کارم را رسانه ای نکنم. از قدیم گربه در خانه ما خیلی مهم بود ، در زیرزمین یک کرسی داشتیم که گربه‌ ها زیرش جمع می‌شدند و زاد و ولد می‌کردند.شیشه زیرزمین ما همیشه شکسته بود و آنها راحت می ‌رفتند و می ‌آمدند ، ما هم به گربه ‌ها غذا می ‌دادیم و زندگی خوبی کنار ما داشتند.من الان هم شش گربه دارم که البته هیچکدام از آنها پرشین کت نیستند و من گربه‌ های خیابانی را نگه می ‌دارم.

هانیه توسلی

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان