امیر جعفری در گشت ارشاد غوغا کرد

این هنرمند کشورمان که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و 7 خواهر و 3 برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

زندگی شخصی امیر جعفری

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.

عکسی از کودکی امیر جعفری

این هنرمند کشورمان که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و 7 خواهر و 3 برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است.

امیر جعفری علاقه زیادی به مادرش دارد و همیشه در پست هایی که به اشتراک میگذارد از دعای خیر مادرش که همیشه بدرقه راهش بوده است میگوید.

علیرضا جعفری بازیگر جوان دنیای سینما و تلویزیون برادرزاده امیر جعفری است.

امیر جعفری و برادرزاده اش علیرضا جعفری

علیرضا جعفری برادرزاده امیر جعفری است که بازیگری را از 7 سالگی آغاز کرد و بازی در فیلم مهمان مامان از او چهره شناخته شده ای در میان مردم ساخت و شیطنت های کودکی اش در سریال متهم گریخت به محبوبیت بیشتر او انجامید.

امیر جعفری و برادرزاده اش

عکس قدیمی امیر جعفری و برادرزاده اش علیرضا

ازدواج امیر جعفری

ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است و این زوج بعد از حدود 8 سال آشنایی با هم ازدواج کردند.

امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر

ریما رامین فر و امیر جعفری اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و این آشنایی بعد از مدتی طولانی به ازدواج منجر شد.

ریما رامین فر همسر آقای بازیگر حدود 4 سال از همسرش امیر جعفری بزرگتر است و زمان آشنایی شان با هم امیر جعفری 19 سال بیشتر نداشت.

به دلیل کم سن و سال بودن امیر جعفری و نداشتن شرایط مالی مناسب از آشنایی تا ازدواج این زوج حدود 11 سال طول کشید.این زوج از وفادارترین زوج های دنیای هنر هستند که عشق و وفاداری آنها در میان سایر هنرمندان زبانزد است و این زوج همیشه در برنامه ها و مراسم مختلف به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداخته اند و از مهربانی و خصوصیات اخلاقی خوب یکدیگر صحبت کرده اند.

امیر، مهربان و خیلی خانواده دوست است، اما خب کم طاقت و گاهی اوقات عصبی است که البته هر انسانی گاهی اوقات عصبی می شود. و اما مشخصات رامین فر از زبان امیر جعفری:«هر چی بگم کم گفتم، مهربان، انسان دوست و از معدود افرادی که هیچ وقت خنده از لبانش محو نمی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان