در زندگی شخصی حسن یزدانی چه می گذرد؟

هم اکنون او تنها کشتی گیر خانه است. رضا یزدانی کشتی گیر مطرح کشورمان پسر عموی پدری حسن یزدانی است. حسن در جویبار بزرگ شده است. شهری که در همه محلاتش مسابقه کشتی برگزار می شود. کشتی را از 11 سالگی شروع کرد. ابتدا با تیم نوجوانان کشتی را آغاز کرد سپس تیم جوانان و حال با پیراهن تیم ملی بزرگسالان به مقامی والا رسیده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

حسن یزدانی چهار برادر دارد که یکی از برادرهایش کشتی گیر بود اما به خاطر مشکلات مالی کشتی را کنار گذاشت. هم اکنون او تنها کشتی گیر خانه است. رضا یزدانی کشتی گیر مطرح کشورمان پسر عموی پدری حسن یزدانی است. حسن در جویبار بزرگ شده است. شهری که در همه محلاتش مسابقه کشتی برگزار می شود. کشتی را از 11 سالگی شروع کرد. ابتدا با تیم نوجوانان کشتی را آغاز کرد سپس تیم جوانان و حال با پیراهن تیم ملی بزرگسالان به مقامی والا رسیده است. با نوجوانان دوم جهان شد و با جوانان هم قهرمان جهان . حسن یزدانی در مقطع کاردانی تربیت بدنی در دانشگاه آزاد قائم شهر تحصیل می کند. به گفته خود او "از بچگی در جویبار هم که تمرین می کردیم، با همه فنون آشنا شده بودیم و یادمان داده بودند، اما تیم بزرگسالان چیز دیگری است. به تیم بزرگسالان که می آیی، یکهو همه چیز سخت تر می شود. رسول خادم با همه کشتی گیران رابطه خوبی دارد و به همه بچه ها در اجرای فنون کمک می کند. با من هم خیلی خوب است. اما در اردو ما سبک وزن ها با علی اکبر دودانگه کار می کنیم. او بالاسر من است و همه فن ها را آقای دودانگه به من یاد می دهد." 

اهدای مدال به حرم مطهر رضوی

 کشتی‌گیر افتخارآفرین کشورمان، با توجه به قول و قراری که قبل از اعزام به برزیل داشت، مدال‌ خود را به آستان مقدس رضوی تقدیم کرد تا خادم الرضا شود. پس از ورود به کشور، مدال طلای یزدانی در اختیار خدمتگزاران به حرم امام رضا (ع) قرار می‌گیرد.  

عناوین وافتخارات حسن یزدانی

رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان

نقره : 2015 لاس وگاس- آمریکا 

رقابتهای جام جهانی

قهرمان جام جهانی 2015- لس آنجلس - آمریکا

قهرمان جام جهانی 2016- لس آنجلس - آمریکا

قهرمانی جوانان جهان

طلا : 2014 کرواسی- زاگرب

بازیهای المپیک

مدال طلای بازیهای المپیک 2016 ریو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان