شغل جدید اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در زمینه ترجمه زبان انگلیسی دارای دو مدرک معتبر است و گاهی نمایش نامه های انگلیسی را به فارسی ترجمه می کند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

این هنرمند در سال دوم دانشگاه و پس از آشنایی با بابک سعیدی(آهنگساز و استاد موسیقی ) یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل داده و سپس در تئاترها به عنوان آهنگساز شروع به فعالیت نمودند.وی تا سال 96 سرپرستی یک گروه موسیقی بنام ترافیک را برعهده داشت و در نواختن پیانو، ویولن، گیتار و گاهی هم ساز دهنی تخصص فراوانی دارد.خطیبی با گروهی از دوستان خود موزیک ویدوی جذابی به نام دستاتو بده من را در روزهای منتهی به نوروز 99 منتشر نمود که با استقبال فراوانی روبرو شد.

اشکان خطیبی در عرصه تدریس ، داوری و اجرا

اشکان خطیبی در زمینه ترجمه زبان انگلیسی دارای دو مدرک معتبر است و گاهی نمایش نامه های انگلیسی را به فارسی ترجمه می کند.او در خارج از کشور تدریس بازیگری صحنه را مدتی بر عهده داشت اما اکنون در حال آموزش بازیگری در یک موسسه هنری است. اشکان خطیبی معتقد است افرادی که قبل از همه صحنه را تجربه کنند همیشه موفق ترند و آموزش های اساسی می بینند، به همین دلیل یکی از سبک های تدریس ایشان، تدریس روی صحنه تئاتر می باشد.

اشکان خطیبی در عرصه اجرا نیز تبحر دارد و به عنوان مجری در برنامه هایی همچون «خانه طرح نو»، «بهارستان» و «فرمول یک» و «گپ» حضور داشت. او در سال 96 یکی از مربی های مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه بود و در استعدادیابی چهره های نوظهور استندآپ حضور داشت.اشکان خطیبی علاوه بر این فعالیت ها رستورانی به نام نعنا را اداره می کرد اما به دلیل مشغله بازیگری فرصت کافی برای رستوران داری نداشته و آن را کنار گذاشت.

سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان، سریالی عاشقانه و تاریخی است که نقش های اصلی آن را نگار جواهریان و اشکان خطیبی بر عهده دارند. خاتون داستان زندگی زنی به نام خاتون است که بازی آن را نگار جواهریان برعهده دارد، این فیلم داستان زندگی این زن را در دوره ناآرام اشغال ایران به دست متفقین، بازگو می کند.

اشکان خطیبی بعد از هفت سال دوری با سریال «خاتون»، به بازیگری بازگشت. اشکان خطیبی در این سریال، نقش همسر خاتون، شیرزاد ملک که افسری بلند مرتبه (معاون رکن دو ارتش) و نظامی سخت گیر است را برعهده دارد که در شهریور 1320، با چالش هایی بزرگی در زندگی خود روبه رو می شود.

سینما نیمکت محصول سال 1393 فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد رحمانیان و تهیه کنندگی تورج منصوری است که در آذر 1395 به مدت ده شب در پردیس سینمایی چارسو به اکران درآمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان