صمیمیت مشکوک دومین خانم بازیگر با مهدی طارمی

نعیمه نظام دوست بازیگر مطرح ایرانی است که ظاهرا رابطه ای صمیمی با مهدی طارمی فوتبالیست دارد و همین موضوع باعث ایجاد سوال برای کاربران شد ادامه را در مطلب زیر دنبال کنید

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

او بازیکن تیم ملی فوتبال است و در اردیبهشت 1393 به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. او همچنین سابقهٔ بازی در تیم های شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر را دارد.

نخستین درخشش او در پرسپولیس در تاریخ 2 آذر 1393 و در 79مین شهرآورد تهران مقابل استقلال بود که در آن پرسپولیس با نتیجهٔ 2–1 به پیروزی رسید. او در آن بازی دیدنی گلی نزد، امّا به عنوان یک بازیکن تعویضی نقش موثّری در گل اوّل داشت و با پاس حساب شدهٔ او محمّد نوری گل اوّل و مساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

 

وی در تاریخ 19 فروردین 1394 و در حضور بیش از 100000 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمررساندن تک گل بازی از روی نقطهٔ پنالتی با یک ضربهٔ چیپ مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 و خوشحالی خاص اش پس از گل، به یک قهرمان در بین تماشاگران پرسپولس بدل شد.

صمیمت مهدی طارمی با خانم بازیگر

نعیمه نظام دوست بازیگر مطرح ایرانی است که ظاهرا رابطه ای صمیمی با مهدی طارمی فوتبالیست دارد و همین موضوع باعث ایجاد سوال برای کاربران شد.

مهدی طارمی

نعیمه نظام دوست بیشتر در سریال های تلویزیونی بازی می کند و کمتر برای سینما انتخاب می شود. وی اولین بار با بازی در فیلم "توفیق اجباری" دیده شد که بسیار هم تپل و درشت اندام بود اما همانند مهران غفوریان وزن زیادی را کم کرد. خانم بازیگر بسیار علاقه مند به آرایش های غلیظ  است و تیپ های رنگی زیادی می زند.

اما از این ها که بگذریم از آنجایی که سلبریتی ها با هم در ارتباط هستند و افرادی را در فوتبال با بازیگران با هم می بینیم که تعجب می کنیم اینبار هم می خواهیم از رابطه نعیمه خانم با مهدی طارمی بگوییم. در سال 98 مهدی طارمی که ظاهرا شوخی با خانم بازیگر داشته برای تولدش استوری می گذارد و او را ننه خطاب می کند، حالا پس از دو سال نعیمه در جواب به این شوخی مهدی را پسرم صدا می کند که این موضوع خیلی ها را متعجب کرد و جای سوال داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • علی
    0

    اولین واکنش چی بود چرا الکی مینویسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان