ژست خاص محمود احمدی نژاد در هواپیما!

محمود احمدی نژاد برای شرکت در مراسم بزرگداشت والده مکرمه آقای فیضی بخشی وارد فرودگاه رشت شد. این عکس هم از مسافرت هوایی او منتشر شده است!

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران است که 8 سال عهده دار صمت ریاست جمهوری ایران بود. محمود احمدی نژاد در طی سالهای ریاست جمهوریش طرح یارانه خانوار و مسکن مهر را اجرایی کرد. محمود احمدی نزاد در انتخاب 1400 ریاست جمهوری نام نویسی کرد اما رد صلاحیت شد. محمود احمدی نژاد اخیرا به کشور امارات سفر کرده بود که حواشی بسیاری به دنبال داشت.

محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

احمدی نژاد گفت: با پول بیت المال داستان سازی کردند اما به فضل الهی در خدمت انعکاس پیام سفر قرار گرفتند.در این سفر یک بار دیگر نام ایران و ملت ایران به نام انسانیت، صلح و برادری، به نام مهرورزی و به نام زیست جهانی در دنیا طنین انداز شد. همه ملت ها مطلع شدند که از ایران یک هیاتی آمده که همه ملت های حاضر در نمایشگاه، با شوق و با یک عشقی به سمتشان می روند و می خواهند با آنها عکس بیندازند و ابراز محبت و همبستگی کنند. این هم به دنیا مخابره شد.البته معلوم است که شیطان و عناصر وابسته به شیطان، از اینکه چهره حقیقی ملت ایران به دنیا معرفی و پیام صلح و دوستی داده شود، خیلی ناراحت می شوند. معلوم است که شیطان از اینکه ملت ها به سمت هیات ایرانی بیایند و ابراز علاقه و همبستگی کنند، عصبانی و ناراحت می شود و می خواهد تخریب کند، شروع می کند به زدن حرف هایی که لایق خودش و اذناب و شاگردان و نوچه هایش هست. .چقدر داستان سازی کردند! برخی هم در داخل که دوستان شیطان هستند، با پول بیت المال این کار را می کنند. اما به فضل الهی در خدمت معرفی این سفر و انعکاس هر چه گسترده تر پیام سفر قرار گرفتند.

بیوگرافی محمود احمدی نژاد

دکتر محمود احمدی نژاد سیاست مدار و استاد دانشگاه ایرانی میباشد که از سال 1382 تا 1384 شهردار تهران و از 1384 تا 1392 ششمین رییس جمهوری ایران را بر عهده داشت. در این مطلب با بیوگرافی محمود احمدی نژاد بیشتر آشنا خواهید شد.دکتر محمود احمدی نژاد در ششم آبان سال ۱۳۳۵ در آرادان گرمسار در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد، وی چهارمین فرزند خانواده می‌باشد و در یک سالگی به همراه خانواده در محله نارمک تهران ساکن شد. پدر او به شغل آهنگری مشغول بود و از این راه خانواده را مدیریت می‌کرد. وی پیش از پیروزی انقلاب و در دوران دانشجویی با شرکت در مجالس سیاسی و مذهبی وارد فعالیت‌های سیاسی شد.

احمدی نژاد

تهیه و توزیع اعلامیه‌های حضرت امام خمینی و شرکت در تظاهرات از دیگر فعالیتهای وی در این زمینه بود. همسر وی اعظم السادات فراحی می باشد و دارای سه فرزند به نام های مهدی، علیرضا و حسنی می‌باشد.محمود احمدی نژاد دوران تحصیل خود را تا مقطع پایانی متوسطه در مدرسه‌های تهران از جمله مدرسه سعدی و مدرسه دانشمند پشت سر گذاشت و با کسب رتبه ۱۳۲ از کنکور سراسری در سال ۱۳۵۴ در رشته مهندسی راه و ساختمان دانشگاه علم و صنعت ایران دوره تحصیلات عالی را شروع کرد. در سال ۱۳۶۵، پس از فارغ‌التحصیل شدن در مقطع لیسانس در همان سال (پس از ۱۱ سال)، در مقطع کارشناسی ارشد همان دانشگاه پذیرفته شد و در سال ۱۳۶۸ نیز به عضویت در هیئت علمی دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت ایران درآمد. 

احمدی نژاد

سوابق کاری محمود احمدی نژآد

در سال ۱۳۷۶ و همزمان با داشتن سمت استانداری اردبیل و مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و آموزش عالی، موفق به دریافت مدرک تحصیلی دکترا در رشته مهندسی و برنامه‌ریزی حمل و نقل ترافیک شد.

وی طی تدریس در این دانشگاه، پژوهش‌های علمی، راهنمایی چند پایان‌نامه کارشناسی ارشد در زمینه‌های مختلف مهندسی حمل و نقل را، بر عهده داشته‌است.

احمدی‌نژاد در دوران دانشجویی عضو انجمن اسلامی و تیم فوتبال دانشگاه علم و صنعت ایران بود. او از هدایت‌کنندگان اصلی طیف فکری طرفداران خط امام در انجمن اسلامی بود، و به فعالیت‌های سیاسی می‌پرداخت. مجتبی ثمره هاشمی، صادق محصولی، مسعود زریبافان و علیرضا علی‌احمدی از دوستان دوران دانشجویی احمدی‌نژاد بودند.محمود احمدی نژاد از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ در شرایطی که به عنوان مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و آموزش عالی فعالیت می‌کرد به عنوان اولین استاندار استان جدید التأسیس اردبیل منصوب شد. وی پس از پایان فعالیت در اردبیل، در سال ۱۳۷۷ کاندیدای نخستین دوره انتخابات شورای شهر تهران و در سال ۱۳۷۸ کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از تهران بود که در هر دو انتخابات ناکام شد. وی همچنین متهم به دستکاری در نتیجه انتخابات از طرف شورای نگهبان است.

احمدی نژاد

اقدامات محمود احمدی نژاد

برخی اقدامات و دست‌آوردهای او در زمان استانداری به شرح زیر است:

    راه‌اندازی تشکیلات اداری استان

    انتخاب به عنوان استاندار نمونه کشور در سه سال متوالی

    استانداری برتر در زمینه فعالیت عمرانی

    بازسازی ۷۵۰۰ واحد مسکونی تخریب شده در جریان زلزله اردبیل در طول ۷ماه.اقدامات احمدی‌نژاد در بازسازی سریع خانه‌های تخریب‌شده در زمان زلزله اردبیل در سال ۱۳۷۵ که هزار کشته به جای گذاشت، مورد تقدیر قرار گرفت؛ ولی در آرای انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل او از میان هفت کاندیدای انتخاباتی رتبه ششم را به دست آورد، منتقدین او، این رأی را نشانه نارضایتی مردم اردبیل از استانداری او دانستند.

او رئیس ستاد انتخاباتی اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات دوره ششم مجلس شورای اسلامی در منطقه نارمک بود. در زمان استانداری اردبیل، شکایت وی مبنی بر نشر اکاذیب از روزنامه سلام، همراه با کیفرخواست یکی از اعضای موتلفه از طرف نمایندگان، در روند تعطیلی روزنامه سلام در تیرماه ۱۳۸۷ مؤثر بود. این در حالی بود که وزارت اطلاعات به عنوان شاکی اصلی، شکایت خود را از روزنامه سلام پس گرفته بود.

احمدی نژاد

شهرداری تهران محمود احمدی نژاد 

دکتر محمود احمدی نژاد در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۲ و به دنبال پیروزی فهرست آبادگران در انتخابات دوم شورای اسلامی شهر تهران به عنوان شهردار این شهر توسط این شورا انتخاب شد. احمدی‌نژاد در دوره شهرداری اقداماتی چون جایگزین کردن تعداد زیادی از چراغ‌های قرمز و تقاطع‌ها با دور برگردان، تلاش ناموفق برای پلمپ نمایشگاه بین‌المللی تهران، تغییر مدیریت و محتوای روزنامه همشهری، تقویت و تأسیس مراکز مذهبی و دسته‌های سینه زنی در شهرداری، برخورد با فرهنگسراها به عنوان محل فساد و منکر، و تعطیل کردن برخی مراکز فرهنگی شهرداری چون خانه تئاتر، اداره تئاتر، آموزشگاه مجسمه‌سازی، تئاتر نصر و تئاتر پارس بود.

احمدی نژاد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • ابوالفضل
    1

    جیگرتو احمدی نژاد و جیگر الا برکت الاه ....

  • علیرضاجعفراوغلی
    1

    درود بر احمدین ژاد که لرزه به اندام خس و خاشاک و اختلاسگران انداخته.

  • امیری
    0

    درود بر احمدی نژاد

  • علی
    0

    خداوکیلی یک مرد تمام عیاره درود بر مرام ومسلکت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان