قیمت سکه رکورد زد!

دلار از سقف یک‌ساله خود عقب نشست؛ سکه به میانه کانال 12 میلیون تومانی رسید

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان است.قیمت دلار بالاخره از سقف قیمتی یک ساله خودعقب نشینی کرد و پس از ریزشی که از روز گذشته آغاز شده بود امروز 28 هزار و 271 تومان برای فروش قیمت خورد همچنین سکه امامی با 48 هزار تومان افت 12 میلیون و 539 هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

قیمت دلار صعودی شد یورو با قیمت 32 هزار و 394 تومان روی تابلوی صرافی‌ها نقش بست.

افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه

سکه امامی با 48 هزار تومان افزایش 12 میلیون و 539 هزار تومان ارزش‌گذاری شد. و هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 263 هزار و 100 تومان قیمت خورد. سکه طرح قدیم با افت هزار تومانی، 12 میلیون و 398 هزار تومان معامله شد. نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب6 میلیون و 570 هزار تومان ، 3 میلیون و 830 هزار تومان و 2 میلیون و 350 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

دلار در بازارآزاد 28 هزار و 271 تومان قیمت خورد.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.|
همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۱۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۰۳ هزار تومان معامله می‌شود.
قیمت سکه نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته حدود ۳۵۰ هزار تومان افزایش یافت.
شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

طلا
قیمت سکه

منبع: گسترش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان