عکس بازیگر | عکس بهنوش طباطبایی

عکس پرامید بهنوش طباطبایی!

عکس جدیدی که بهنوش طباطبایی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است. او نوشت: «‌امیدی هست، حتی وقتی مغزت بهت میگه که نیست…»

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بهنوش طباطبایی بازیگر و هنرپیشه توانمند ایرانی است. بهنوش طباطبایی متولد اردیبهشت  1360 است. بهنوش طباطبایی شخصیتی آرام و کم حرف و بی حاشیه دارد. بهنوش طباطبایی همسرقبلی مهدی پاکدل هنرپیشه سینما بوده است. بهنوش طباطبایی در حال حاضر استاد دانشگاه و دانشجوی دکترای رشته روانشناسی است.
بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشته روانشناسی بالینی دارای مدرک دکترا است.او دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند. اولین نقش آفرینی خانم طباطبایی در سریال کوی دامون در دهه هشتاد بود. البته بیشتر مخاطبان او را با بازی اش در سریال مسافری از هند (در نقش کتی) به یاد دارند که با فرزاد حسنی همبازی بود.

ازدواج بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی اسفند ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد و پس از آن هر دو هنرمند در مرکز توجه دوربین‌های عکاسان و بسیاری از رسانه‌ها بودند. پاکدل در آن دوره با حضور در سریال اولین شب آرامش طرفداران زیادی پیدا کرده بود.مهدی پاکدل بعد‌ها در مصاحبه‌ای درباره نحوه آشنایی اش با بهنوش طباطبایی گفت که او در هنگام کار بر روی پروژه مصائب دوشیزه با خانم طباطبایی آشنا شده و در همین مدت عاشق خنده‌های وی شده است.این زوج بعد از ازدواج هم بسیار پرکار و فعال بودند و هم عکس هایشان در بیشتر رسانه‌ها و سایت‌ها دیده می‌شد.

بهنوش طباطبایی

نحوه ورود بهنوش طباطبایی به بازیگری

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

بهنوش طباطبایی

جدایی پرحاشیه بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل در ۱۳۸۹ پس از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحات شان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

بهنوش طباطبایی

علایق بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. این بازیگر آرام و صبور علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی هم دارد.بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

پرسش و پاسخ

  • همسر بهنوش طباطبایی کیست؟
    بهنوش طباطبایی اکنون مجرد است. او قبلاً همسر مهدی پاکدل، هنرمند ایرانی، بوده است.
  • تحصیلات بهنوش طباطبایی چقدر است؟
    بهنوش طباطبایی دارای مدرک دکتری در رشته روانشناسی بالینی است.
  • بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل چندسال باهم زندگی کردند؟
    آنها بعد از پنج سال زندگی مشترک از هم جداشدند.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان