تست هوش | تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

نابغه ها بگن همسر واقعی مرد کدومه؟ | تست هوش

هوش خود را با پیدا کردن همسر مرد در بیمارستان آزمایش کنید!

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان: مردی حافظه اش را از دست داده و همسرش را فراموش کرده است. آیا می توانید به او کمک کنید تا همسرش را شناسایی کند؟ اما به یاد داشته باشید برای انجام این چالش فقط 5 ثانیه زمان دارید. مغز خود را با یکی از بهترین تست های هوش تصویری محک بزنید.

تست های هوش و معماهای تصویری بازی های هستند که در آن خوانندگان سعی می کنند مشکلی را حل کنند. حل کردن این مشکلات به همان اندازه که سرگرم کننده اند، چالش برانگیز نیز هستند. به گفته کارشناسان آنها یک تکنیک عالی برای افزایش ظرفیت ذهنی و توانایی های تفکر جانبی، بهبود حافظه و سرگرمی هستند.

در تصویر بالا مردی را می بینید که روی تختی در بیمارستان دراز کشیده است. او چند هفته پیش در تصادفی حافظه خود را از دست داد. چیزی که به یاد می آورد این است که همسری دارد که باردار است و به زودی زایمان می کند. سه زن باردار به بیمارستان آمدند و ادعا کردند که همسر این مرد هستند. آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی همسر واقعی مرد است؟ اما فراموش نکنید شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان را حل کنید.

سرنخ هایی در تصویر به صورت پراکنده وجود دارد. تصویر را با دقت مشاهده کنید و سرنخ ها را تجزیه و تحلیل کنید. اینطوری در کمترین زمان قادر خواهید بود این معمای تصویری را حل کنید.

جواب ازمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان در انتهای صفحه قرار دارد. وقتی 5 ثانیه شما تمام شد به پایین بروید و پاسخ درست را مشاهده کنید.

5 ثانیه شما به پایان رسیده است، خوب اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

زن سمت چپ به نظر نمی رسد که به این زودی ها زایمان کند. زن در مرکز کفش پاشنه بلند پوشیده است، بنابراین ممکن است باردار نباشد. بند کفش های زن سمت راست باز است، یعنی نمی توانسته آنها را ببندد. بنابراین او باردار است.

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد