قایدی لژیونر می شود ؟

پس از اینکه فرهاد مجیدی موافقت خود را با جدایی مهدی قایدی اعلام کرد، مدیر برنامه مهاجم استقلال مدعی شد که پس از مهیا شدن حضور قایدی در یک تیم آسیایی دنبال لژیونر کردن او به پرتغال است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مدیربرنامه‌های مهدی قایدی مهاجم استقلال مدیر برنامه مهدی طارمی است و هدفش این است بعد از مهیا کردن حضور مهدی قایدی در یک تیم آسیایی او را به فوتبال پرتغال انتقال دهد.

مهدی قایدی برای جدایی از استقلال در پایان فصل جاری از فرهاد مجیدی مجوز گرفت و از مدیر برنامه اش خواسته حضور او را در یک تیم خارجی مهیا کند. البته مهدی قایدی دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و جدایی اش ازاین تیم باید با نظر باشگاه باشد.

ابتدا تصور می‌شد فرهاد مجیدی مخالف جدایی مهدی قایدی باشد اما فرهاد مجیدی اعلام کرده مهدی قایدی می‌تواند استقلال را ترک کند. مهدی قایدی گفته باز هم دوست دارد برای استقلال بازی کند اما برای بهبود وضعیت مالی خانواده اش می‌خواهد اردوی تیم آبی را ترک کند.

به نظر می‌رسد مقصد بعدی قایدی یک تیم عربی باشد؛ به این خاطر که تنها تیم های عربی هستند که می‌توانند برای خرید مهدی قایدی خواسته های مالی باشگاه استقلال را بر آورده کنند. الدحیل یا الغرافه تیم هایی هستند که شانس زیادی برای در اختیار گرفتن مهدی قایدی دارند.

مدیر برنامه های مهدی قایدی مدیر برنامه مهدی طارمی است و هدفش این است بعد از مهیا کردن حضور مهدی قایدی در یک تیم آسیایی او را به فوتبال پرتغال انتقال دهد.

منبع: گسترش
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان