عکس عجیب مهراوه شریفی نیا قبل از خودکشی رابی

عکس گریم متفاوت مهراوه شریفی نیا را مشاهده می کنید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مهراوه شریفی نیا بازیگر جوان و خوش آتیه است. مهراوه شریفی نیا در خانواده هنرمند به دنیا آمد که، آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا پدر و مادر او هستند. مهراوه شریفی نیا تاکنون در نقش های مختلفی ایفای نقش کرده است. مهراوه شریفی نیا دارای یک خواهر کوچتر بنام ملیکا است ،که او نیز بازیگر است. مهراوه شریفی نیا در صفحه اینستاگرام خود بسیار فعال است و طرفداران و دنبال کنندگان بسیاری دارد.

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

ازدواج مهراوه شریفی نیا

جنجال پخش شدن عکس‌های خصوصی‌اش

مهراوه شریفی نیا

کلیپ کتاب‌خوانی مهراوه شریفی نیا

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ در تهران است. پدرش محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان بازیگر می باشند و یک خواهر بازیگر کوچکتر از خودش بنام ملیکا دارد. مهراوه شریفی نیا پس از گرفتن دیپلم ریاضی و فیزیک ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی شاخه نوازندگی ادامه داده است و فارغ التحصیل همین رشته از دانشگاه هنر تهران می باشد.

مهراوه شریفی نیا به لطف پدر و مادرش بازیگری را از سن ۸ سالگی با فیلم دزد عروسک ها در سال ۶۸ در کنار مادرش شروع کرد و دو سال بعد در سریال امام علی در کنار پدرش ایفای نقش کرد و هم اکنون یکی از بازیگران موفق و محبوب به شمار می آید. همچنین او در حال حاظر به عنوان یکی از بهترین نوازنده های خانم پیانو به حساب می آید.

مهراوه شریفی نیا

جدایی پدر و مادرش

پدر و مادر مهراوه شریفی نیا سال ها پیش از هم جدا شدند و مادرش بعد از طلاق با شخص دیگری بنام محمد کریمی ازدواج کرده است. مهراوه و خواهر کوچکترش ملیکا شریفی نیا بعد از اینکه پدر و مادرش از هم جدا شدند در کنار پدرشان به زندگی خود ادامه داده اند.

ازدواج مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا ازدواج نکرده و مجرد می باشد. تابحال شایعات مختلفی از ازدواج او با پوریا پورسرخ منتشر شده که واکنش منفی هر دو مواجه هنرمند را در پی داشت، آقای پورسرخ می گوید کیمیا مثل خواهرش است. البته خواهر کوچکتر او در سال ۱۳۸۶ وقتی ۱۹ ساله بود با شخصی بنام امیررضا طلاچیان که مهندس صنایع می باشد ازدواج کرده است.

مهراوه شریفی نیا

دلیل ازدواج نکردن

در برنامه دور همی با این سوال مهران مدیری مواجه شد که ازدواج کردید ؟ کسی نمیگیره شما رو ؟ مهراوه شریفی نیا در پاسخ با خنده گفت : شوهر گیر نمیاد. مدیری مجداد سوال کرد تو همین ماه ۳۵ ساله میشی چرا ازدواج نمی کنی ؟ مهراوه شریفی نیا مجددا با خنده گفت : شوهر خوب پیدا نمیشه. مدیری در اینجا پرسید : شوهر خوب به کی می گن ؟ مهراوه شریفی نیا گفت : اینقدر درگیر کار بودم که تا حالا بهش فکر نکردم.

جنجال پخش شدن عکس های خصوصی اش

بعد از سریال کیمیا انتشار عکس های جنجالی و بی حجاب اش او را دچار حاشیه کرد، میزان انتقاد مردم به حدی شد که او چندین ماه شبکه اجتماعی خود را بست. وی در مصاحبه ای اعلام کرد گوشی اش هک شده و عکس ها لو رفته اند.

مهراوه شریفی نیا با انتشار پستی در صفحه شخصی اش به این شایعه ها واکنش نشان داد او گفت : چه فرقی می کند سرقت مسلحانه از بانک یا دستبرد زدن به عکس ها و فایل های شخصی یک نفر و دستکاری کردن آن ها. صفحه اینستاگرام باعث شده است من بخش هایی از زندگی ام را با شما شریک شوم اما همیشه در همه تصاویر عمومی ، قوانین ، اعتقادات و شئونات خودم و جامعه را در نظر گرفته ام.

متاسفانه حدود ۶ سال پیش شخصی تعدادی از عکس های کاملا خصوصی من را در اینترنت پخش کرد و افراد دیگری هم با دستکاری کردن این عکس ها به این فضا دامن زدند. من در آن زمان سکوت کردم تا حاشیه ای ایجاد نشود. اما آن شخص بیمار و کسانی که عکس ها را پخش کردند حسابشان با خدا است که بر همه ما آگاه و ناظر است.

اینکه از واژه کشف حجاب استفاده می شود باعث تعجب من است استفاده از واژه کشف حجاب برای عکس های خصوصی من که بدون خواست و رضایت من منتشر شده است درست و عادلانه نیست. کاش بیشتر مواظب قضاوت هامون باشیم.

 

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان