بستری شدن مهراوه شریفی نیا+عکس

ملیکا شریفی نیا بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از خواهرش مهراوه شریفی نیا روی تخت بیمارستان به روز کرد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مهراوه شریفی نیا بازیگری که در یک خانواده هنرمند متولد شد و در دامان پدر و مادری چون  محمدرضا شریفی نیا  و  آزیتا حاجیان  رشد یافت خواهری به نام ملیکا دارد که او نیز بازیگر است . امروز 29 فروردین سالروز تولد مهراوه شیرفی نیا ، کیمیای معروف سریال کیمیا است اما این بازیگر جوان طی روزهای گذشته در بیمارستان بستری بود که طبق گفته خواهرش روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

ملیکا شریفی نیا  صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر بستری بودن و مرخص شدن مهراوه از بیمارستان به روز کرد.

مهراوه شریفی نیا روی تخت بیمارستان

ملیکا شریفی نیا با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:خواهر قشنگم امیدوارم دیگه هیچ وقت به هیچ دلیلی روی تخت بیمارستان نبینمت! هیچ چیز در این دنیا برای من سخت تر از این نیست که شاهد درد کشیدن تو باشم... هیچ چیز اا خدا رو شکر که امروز مرخص میشه اصلا دلم نمی خواست شب تولدش تو بیمارستان باشیم! عکس رو همون اول گرفتم شاخ هم که رسم همیشگی منه در هر حالی باید باشه.

با انتشار این پست جستجوها برای یافتن علت بستری مهراوه شریفی نیا در بیمارستان آغاز شد و مهراوه در یکی از کامنت های این پست در پاسخ به افرادی که جویای حالش شده بودند ، توضیحی را منتشر کرد.

مهرواه شریفی نیا در این کامنت درباره علت بستری شدنش گفت :خیلی ممنون از لطف و مهربونی تک تک شما ، برام بسیار ارزشمنده. مشکلی بود مربوط به اعصاب چشم و مایع نخاع و این حرف ها که به لطف دکتر عباسیون حل شد. مرخص شدم و حالم بهتره . سپاسگزارم از مهربونی شما.....

منبع: دینگولند
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان