پژمان جمشیدی پیشگو شد+ عکس

پژمان جمشیدی بازیگر طنز این روزها مشغول مجری گری در برنامه پیشگو است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پژمان جمشیدی یکی از بازیگران طنز ایرانی است. پژمان جمشیدی از دنیای فوتبال پا به عرصه بازیگری گذاشت و توانست در فیلم ها و سریال های متعدد نقش آفرینی کند. پژمان جمشیدی تا چندی پیش در بیشتر فیلم ها و سریال ها همبازی سام درخشانی بود به گونه ای که از این دو به عنوان زوج هنری یاد می شود. پژمان جمشیدی در ابتدای کارش با انتقاد بسیاری از بازیگران و یا مردم همراه بود اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی توانست به عنوان بازیگر در میان مردم مورد قبول واقع شود. پژمان جمشیدی به تازگی به عنوان مجری نیز در تلویزیون اینترنتی حضور به هم رسانده است.

306917_907

 

 

 

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد۲۰ شهریور ۱۳۵۶، در تهران است. وی بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. پژمان جمشیدی در باشگاه‌های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس تهران سابقه بازی دارد. او تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده‌است.

پژمان جمشیدی در یک خانواده فرهنگی متولد شده که پدرش دبیر زیست‌شناسی و مادرش آموزگار بود. او یک برادر و یک خواهر دارد که برادرش ۲ سال از او بزرگ‌تر و خواهرش از او کوچک‌تر است. او دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی عمران بود که پس از گذراندن ۱۱۰ واحد، به دلیل فعالیت در فوتبال از ادامه تحصیل انصراف داده‌است.

1پژمان


پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرده‌است. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است. پس از آن در تئاتر و سریال کارهای مختلفی ارائه کرده است. پژمان جمشیدی موفق‌ترین فوتبالیستی است که وارد عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر شده است.

پژمان جمشیدی و حواشی جشنواره فجر

توهین به پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر با حواشی زیادی رو به رو شده است. در این میان واکنش کاربران فضای مجازی در حمایت از پژمان جمشیدی حائز اهمیت است. بدون شک  پژمان جمشیدی با بازی های منحصر به فردی که در فیلم های مختلف داشته، یکی از ستارگان دنیای بازیگری محسوب می شود.

پژمان4

جالب است بدانیم در نشست مطبوعاتی فیلم خط فرضی ، در میان پرسش ها ناگهان  سوال عجیب و شاید نامربوط یکی از حاضران در سالن را از جمشیدی پرسید. در این سوال که توهین آمیز هم به نظر می‌رسید، چنین آمده بود: «در فوتبال که به جایی نرسیدید، فکر نمیکنید برای دیده شدن راه های بهتری هم وجود  دارد و دیده شدن صرفا با بازیگری نیست؟» 

بدیهی است پژمان جمشیدی با صبر و متنانت جواب این سوال را داد و با حمایت برخی از بازیگران و هواردارنش مواجه شد.

پژمان جمشیدی و مجری گری

306917_907

پژمان جمشیدی بازیگر موفق سینما و تلویزیون در جدیدترین تجربه خود به مجموعه پیش گو در شبکه نمایش خانگی پیوست.

پژمان جمشیدی در برنامه پیش گو میزبان چهره های مشهور و شاخصی است که تاکنون کمتر در برنامه های دیگر حضور داشته است.

پژمان جمشیدی همبازی سام درخشان

large_b485a8b7-5101-45a0-bc58-00ee42148cb8

پژمان جمشیدی در بسیاری از کارهای خود با سام درخشان همبازی بود به گونه ای که از این دو به عنوان زوج هنری یاد می شود اما این در حالی است که چندی پیش این دو اعلام کردند که دیگر قصد همبازی شدن در کنار یکدیگر را ندارند که البته این مهم با واکنش برخی از رسانه ها و هوادارانشان مواجه شد، چرا که این دو بازیگر از نظر طنز گاهی مکمل هم بودند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان