محسن تنابنده با گریم متفاوت+عکس

محسن تنانبده با گریم متفاوتش توانست باردیگر توجه هوادارانش را به خود جلب کند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

محسن تنابنده بازیگر سرشناس ایرانی است. محسن تنابنده جزء معدود بازیگرانی است که سابقه فیلم نامه نویسی و کارگردانی دارد. محسن تنابنده چندی پیش در اواسط بازی در نقش نقی در سریال پایتخت از تلویزیون خداحافظی کرد. محسن تنابنده با بازی در سریال پایتخت هواداران بیشتری پیدا کرد. محسن تنابنده بازیگر کم حاشیه و مردمی کشور است.

 

گریم متفاوت تنابنده

 

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده 26 فروردین ماه سال 1354 در تهران متولد شد.تحصیلاتش را در زمینه بازیگری در دانشگاه هنر به پایان رساند و از سال 74 به دنیای بازیگری در تئاتر راه یافت.خانواده محسن تنابنده پنج نفره است.او فرزند دوم خانواده است و جز خودش، سه برادر و سه خواهر دارد.خانواده تنابنده به اقتضای شغل پدر به پیکان شهر می‌روند. پس از مدتی سکونت در آنجا به اسلامشهر رفته و مقیم این شهر حاشیه تهران می‌شوند. محسن تنابنده مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان را در اسلامشهر سپری کرد.

تنابنده در نقش نقی

محسن تنابنده در لباس ورزشی

 

محسن تنابنده یکی از بازیگران سرشناس کشور است که علاقه خاصی به بازی فوتبال دارد و عکس خود را به هنگام فوتبال بازی کردن منتشر کرده است. 

تنابنده و فوتبال

 

عکس  محسن تنابنده در طبیعت

 
محسن تنابنده در طبیعت
 
محسن تنابنده به تازگی از خودش در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است که در حال استراحت کردن در طبیعت است.این بازیگر سرشناس گویا علاقه خاصی به گردش طبیعت دارد.
 
 
ازدواج محسن تنابنده

محسن تنابنده چند سالی است که به جرگه متاهلین پیوسته و یک پسر به نام نامی دارد که بهمن ماه سال 96 متولد شد. روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که این هنرمند در بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

محسن تنابنده و همسرش

فیل سواری محسن تنابنده و برادرش در کودکی

محسن تنابنده در آخرین پست اینستاگرامی خود عکسی از دوران کودکی اش به همراه برادر خود مجتبی را به اشتراک گذاشت.

 

محسن تنابنده با انتشار عکس قدیمی خود و برادرش در اینستاگرام نوشت: 

فیل سواری محسن تنانبده

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان