ژست خفن سام درخشانی وقتی مافیا می‌شود + عکس

عکسی از سام درخشانی را مشاهده می کنید که مربوط است به برنامه مسابقه مافیا.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بیوگرافی سام درخشانی
ازدواج سام درخشانی
شغل دوم سام درخشانی
سام درخشانی بازیگر شناخته شده و محبوب کشورمان است. سام درخشانی تا کنون در آثار متعدد سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است. سام درخشانی بازیگر خوبی است و برخی آثارش ماندگار شده و در ذهن مخاطب ایرانی خاطره ای خوش به جای گذاشته است. سام درخشانی متأهل است و دو فرزند هم دارد. سام درخشانی طرفداران بسیاری دارد.

سام درخشانی

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.

ازدواج سام درخشانی

سام درخشانی پس از تمام حاشیه هایی که در مورد ازدواجش به وجود آمد بالاخره در تاریخ 26 خرداد 1394 با عسل امیرپور ازدواج کرد.

سام درخشانی، بازیگری کهنه‌کار و محبوب است و قطعا شناخت زیادی روی او دارید ولی بد نیست درباره همسر او بدانید که عسل امیرپور نام دارد و متولد سال 1362 است؛ او به عنوان مربی بدنسازی مشغول به کار است ولی تحصیلاتش را در رشته نقاشی تا مقطع لیسانس پشت‌ سر گذاشته؛ بنابراین  نقاشی می‌کند و اتفاقا جالب است بدانید که خواهر سام‌ درخشانی هم نقاش است و به گفته سام، حالا خانه آنها تبدیل به یک گالری نقاشی شده است.

سام درخشانی

شغل دوم سام درخشانی

چند سال پیش بود که یک عطر فروشی راه انداختم اما با بالا رفتن دلار و نقدش شدن اجنسا نتوانستم ادامه بدهم و به نوعی شکست خوردم و در بیزنس سرخورده شدم !بعد از مدتی تصمیم گرفت رستوران داری کند و الان رستوارن دارد

رفاقت سام درخشانی

سام با کامبیز دیرباز، پژمان بازغی، پژمان جمشیدی و حامد بهداد رفاقت دیرینه دارد.

سام درخشانی

سام درخشانی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان