عکس جنجالی لعیا زنگنه!

به تازگی عکسی از لعیا زنگنه بازیگر نام آشنای سینمای ایران منتشر شده که مربوط به پشت صحنه یکم فیلم است

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

لعیا زنگنه بازیگر نام آشنای سینما و تلوزیون ایران است که بسیاری از مردم با بازی‌های زیبای او خاطره دارند. فیلم هایی مثل درپناه تو و یا تولدی دیگر دوسریال معروفی است که بازی لعیا زنگنه درآن بسیار قابل توجه قرار گرفت.

این روزها در فضای مجازی عکسی از لعیا زنگنه برای پشت صحنه‌ی فیلم سینمایی زنانی که با گرگ ها دویدند منتشر شده که قابل توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

لعیا زنگنه کیست؟

لعیا زنگنه (زاده ۱ مهر ۱۳۴۴ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی بازی در نمایش‌های حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۱ و بازی در سینما را از سال ۱۳۷۵ با راز مینا کاری از عباس رافعی آغاز کرد. لعیا زنگنه که دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است و یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌است. استعداد هنری وی توسط امین تارخ در سال ۱۳۷۱ کشف و با هدایت هنری و مشاوره محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون و سینما شد.

او دوران دانشجویی در چند نمایش شامل پارانویا، یادگار، خال خالی (نمایش عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی کنج تنهایی بازی کرد. بازی در نمایش یادگار سال‌های شن (ساخته علی رفیعی در ۱۳۷۱) نخستین کار حرفه‌ای او در تئاتر بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان