پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

ساعت بن تن مدل پروژکتوری با قیمت مناسب در فروشگاه میلی جون‌ یکی از پرفروش ترین اسباب بازی های این فروشگاه است. این ساعت از طرفداران زیادی برخوردار است. فروشگاه میلی جون جهت آسایش مشتریان خود به صورت شبانه روز پاسخگوی سفارش آنها می باشد. در این فروشگاه قیمت این ساعت نسبت به کیفیت آن محصول کاملا مطابقت دارد.

 

 

 

ساعت بن تن را از کجا خریداری کنیم؟

 

 

اگر برای خرید ساعت اسباب بازی بچه گانه بن تن نمی دانید به کجا مراجعه کنید و فروشگاه معتبری را نمی شناسید. باید گفت فروشگاه میلی جون برگزیده ترین فروشگاه برای خرید این ساعت است. این ساعت را می توانید از این فروشگاه با راه کار های متفاوتی خریداری کنید. با پیشرفت تکنولوژی و وجود فناوری اینترنت خرید ساعت BEN 10 به صورت مستقیم از این فروشگاه امکان پذیر است. در هر نقطه از ایران که باشید در هر زمانی از شبانه روز که باشد می توانید از طریق وب سایت این فروشگاه این ساعت را سفارش دهید.

 

امتیاز خرید اینترنتی از فروشگاه میلی جون ، حذف ایاب و ذهاب است. با حذف واسطه و کاهش هزینه ها، می توانید ساعتی ارزان و با کیفیت از این فروشگاه کسب نمایید. گاهی خریداران ساعت BEN 10 در شهر محل فروشگاه میلی جون زندگی می کنند در این هنگام با مراجعه حضوری به این فروشگاه می توانید این ساعت را تهیه نمایید.

7

قیمت ساعت بن تن در فروشگاه میلی جون چقدر است؟

 

 

قیمت ساعت بن تن در فروشگاه میلی جون با توجه به کیفیت آن متفاوت است. این ساعت با توجه ویژگی های آن در قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شود. خریداران این ساعت برای اطمینان از مقطوع بودن قیمت فروشگاه میلی جون، می توانند به ساعت فروشی های کودکانه یا فروشگاههای اسباب بازی فروشی ها مراجعه کنند و قیمت آن را جویا شوند. گاهی خریداران گلایه از قیمت بالای برخی از ساعت BEN 10 می کنند. اما باید گفت قیمت بالا با کیفیت ساعت رابطه تنگاتنگی دارد. هرچه کیفیت یک ساعت بیشتر باشد کیفیت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

قیمت ساعت بن تن در فروشگاه میلی جون

 

قیمت ساعت بن تن با توجه به مدل های مختلفی که در بازار موجود است و کیفیت ساخت آنها می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در بازار ایران معمولا کیفیت اجناس با توجه به سفارش تاجر و درخواست تولید آن تعیین می‌گردد. از این بابت نه صرفا در مارکت اسباب بازی و لباس های کاستوم بلکه در دیگر بازارها هم مدل های اصل و فیک بسیاری وجود دارد.

 

ما در وبسایت میلی جون همواره سعی میکنیم بهترین کیفیت محصولات را در کنار نازل‌ترین قیمت‌ها به مشتریان خود ارائه دهیم. قیمت این محصول حدودا 5 دلار بوده و در تولید آن از بهترین متریال‌ها استفاده شده است تا احساس خوب و واقعی بودن را به کودک شما هدیه بدهد.

8

چند نوع ساعت بن تن در بازار وجود دارد؟

 

 

کارتن بن تن یک انیمیشن ساخته شده کشور آمریکا می باشد که با ترجمه آن به زبان فارسی در بین کودکان و خردسالان ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرد. ساعت بن تن که توسط قهرمان این داستان پیدا می شود. این قهرمان به وسیله این ساعت می تواند به موجودات ناشناخته تبدیل شود. امروزه این ساعت با ویژگی و قابلیت های بسیاری ساخته می شود به همین دلیل در بین کودکان بسیار محبوب می باشد. در ادامه مطلب ویژگی های هر یک از انواع ساعت بن تن را تشریح می کنیم.

 

· ساعت بن تن پروژکتوری

ساعت بن تن پروژکتوری نمونه ای از این ساعت است که با چراغ سبز زیبای خود، کودکان را شیفته خود کرده است. وجود چراغ در این ساعت همانند یک پروژکتور زیبا عمل می کند. اگر یکی از چهار قهرمان این انیمیشن را در جای خود بر روی ساعت قرار دهید در زمان روشن شدن پروژکتور تصویر قهرمان روی دیوار نمایان می شود. یکی از جذابیت های این ساعت برای کودکان سخن گفتن ساعت در هنگام پخش تصویر است. برای کودکان علاقمند به این کارتن، هدیه ساعت BEN 10 بهترین گزینه است.

 

ساعت بن تن پیشرفته

جدیدترین ساعت اسباب بازی بن تن قادر به سخن گفتن است. از نظر روانشناسی امکان سخن گفتن اسباب بازی برای کودکان می تواند در شکوفا کردن مهارت های کودکان مفید باشد. همچنین این ویژگی برای کودکان بسیار مهیج است.

 

ساعت بن تن مربعی

مدل جدید ساعت اسباب بازی بن تن که به شکل مربعی به بازار عرضه شده است دارای ویژگی پروژکتوری است. این ساعت با قرار دادن مجسمه یکی از هیولا های در جایگاه خود تصویری از آن به صورت پروژکتور نمایان می شود. این ساعت با ظاهر شکیلی که دارد در بین کودکان بسیار محبوب است. هرچند از نظر اندازه نسبت به ساعت اسباب بازی بن تن دایره ای بزرگتر است اما از مواد بسیار مرغوبی تهیه شده است. جنس این ساعت از ژله بسیار نرم و سبک می باشد که کودکان با استفاده طولانی آن هرگز آزرده نخواهند شد.

 

ساعت بن تن چرخشی

ساعت چرخشی بن تن ساعتی با کیفیت و با دوام است. این ساعت با گردونه ای که دارد برای کودکان بسیار جذاب می باشد و آنها را شیفته خود کرده است. از ویژگی این ساعت داشتن باتری است. در صورت استفاده زیاد این ساعت توسط کودکتان می توان باتری آن را تعویض کنید و حالت یک بار مصرف ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان