پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

پروژه V یا Project V مجموعه ای از ابزار هایی است که به شما کمک می کند Virtual Private Network خود را بر روی بستر اینترنت ایجاد کنید و بین دو نقطه یا چندین نقطه ارتباط امن و خصوصی ایجاد کنید. هسته پروژه V، به نام V2Ray شناخته می شود که مسئول پروتکل های Network و communication است. V2Ray می تواند به تنهایی کار کند و همچنین با ابزارهای دیگر ترکیب شود تا بازدهی آن ارتقا پیدا کند.

V2Ray از چندین پروتکل پشتیبانی می کند، از جمله Socks، HTTP، Shadowsocks، Vmess و Mtproto و غیره. هر پروتکل ممکن است transport خاص خود را داشته باشد، مانند TCP، mKCP، WebSocket و غیره.

با استفاده از این پروتکل و ابزار ترافیک ورودی می تواند به خروجی های مختلف بر اساس پیکربندی مسیریابی ارسال شود. مسیر ترافیکی را در منطقه یا دامنه هدف آسان است.

V2Ray در پلتفرم های مختلف پشتیبانی می شود، به عنوان مثال بر روی ویندوز، سیستم عامل مک، لینوکس و … اجرا می شود. همچنین در تلفن همراه هوشمند با استفاده از برنامه های Third-Party یا شخص ثالث نیز پشتیبانی می شود.

V2Ray چگونه کار می کند؟

همانند سایر پروکسی ها، شما نیاز به یک پروکسی سرور دارید که V2Ray را اجرا می کند. سپس شما می توانید از طریق آن سرور از طریق کامپیوتر، تلفن همراه یا سایر دستگاه های خود به اینترنت متصل شوید.

ویژگی های پلتفرم V2ray

چند پروکسی ورودی / خروجی:

پروکسی V2Ray به طور موازی پروتکل های ورودی و خروجی چندگانه موازی است که هر پروتکل به صورت مستقل عمل می کند.

مسیریابی قابل برنامه ریزی:

ترافیک ورودی می تواند به خروجی های مختلف بر اساس نوع پیکربندی مسیریابی ارسال شود.

پروتکل های چندگانه:

پروکسی V2Ray از پروتکل های HTTP، Vmess، TCP، mKCP، WebSocket و …. پشتیبانی می کند.

V2ray Obfuscation برای مخفی کردن ترافیک در TLS ساخته شده است و می تواند به صورت موازی با سرورهای وب اجرا شود.

Reverse Proxy:

پروکسی معکوس یعنی می توان برای ساخت تونل ها به localhost استفاده کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد