پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

هزینه نصب حصار برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد و ما در این مطلب با بررسی این عوامل خواهیم دید، قیمت فنس کشی با حصار الکتریکی چقدر است. اگرچه قیمت فنس برقی به ازای هر متر محاسبه می‌‌شود، اما قیمت هر متر فنس الکتریکی برای حصارهای های بلندتر با تخفیف ارزان تر می‌‌شوند. قیمت نصب و اجرا نیز ممکن است تحت تأثیر سطح امنیتی باشد که باید به دست آید. نرده های برقی اماکن تجاری و مزارع معمولاً به دلیل ارتفاع و همچنین آزاد بودن گرانتر هستند.

قیمت فنس‌کشی روی دیوار با حصار الکتریکی چقدر است؟

حصار بالای دیوار، حصاری است که به دیوار آجری یا دیوار حیاط متصل می‌‌شود. رایج ترین نوع حصار روی دیوار برای کاربردهای خانگی مخصوصاً در مناطق با امنیت کم مانند ویلاهای بیرون شهر، سیم‌خاردار و سیم برق‌دار است.

توضیحاتی درباره هزینه نصب حصار برقی

این برآوردها برای کارهای پایه‌ای است که در شرایط قابل استفاده توسط متخصصان حرفه ای تجارت با استفاده از تمهیدات ایمنی و استاندارد انجام می شود. کارهایی که در این صفحه ذکر نشده اند و یا کارهایی که با استفاده از طریق استادکار، در شرایط ممتاز و نظارت بر پروژه انجام می شود، هزینه های بالاتری را در پی خواهد داشت! طیف کاملی از  کار نصب حصار برقی و قیمت موارد لازم را در اینجا مشاهده کنید.

برآورد هزینه نصب فنس برقی

  • هزینه‌های حمل و نقل مواد و تجهیزات
  • هزینه‌های آماده‌سازی محل کار برای نصب حصار برقی، از جمله هزینه‌های حفاظت از سازه، تکمیل، مواد و اجزای موجود.
  • زمان اتخاذ نیروی کار، زمان و حداقل هزینه‌های ساعتی که معمولاً برای کارهای کوچک نصب حصار برقی در نظر گرفته می‌شود.

مواردی که به آن‌ها اشاره شد اصلی‌ترین مواردی هستند که به طور تقریبی 95 درصد قیمت فنس کشی با حصار الکتریکی را شامل می‌شوند، اگر تلاش کنید تا از یک متخصص برای برآورد هزینه‌ها کمک بگیرید، می‌توانید تا حدود بسیار زیادی در انجام فرآیند حصارکشی خود صرفه اقتصادی ایجاد کنید.

عوامل موثر بر قیمت و هزینه فنس‌کشی با حصار الکتریکی

هزینه نصب حصار برقی بسته به عوامل مختلفی می‌‌تواند بسیار متفاوت باشد. این موارد عبارتند از:

نحوه تغذیه و انرژایزر

یک انرژایزر حصار برقی به حصار برقی شما انرژی می‌‌دهد و ضربان قلب است که باعث می‌‌شود حصار برقی شما به خوبی کار کند. انرژی را از یک منبع بیرونی که باتری یا پریز برق است می‌‌گیرد و سپس انرژی را در پالس های ولتاژ بالا بسیار کوتاه به بیرون می‌‌راند.

نرده های برقی می‌‌توانند از شبکه برق خانگی، باتری یا انرژی خورشیدی استفاده کنند.

 

اکثر نرده های برقی به یک باتری استاندارد 12 ولتی نیاز دارند. این باتری ها بسیار رایج هستند و می‌‌توان از آنها برای نرده های برقی و همچنین سیستم های هشدار استفاده کرد. این باتری ها قابل شارژ هستند و معمولاً به همراه انرژی دهنده حصار برقی به عنوان منبع تغذیه پشتیبان در هنگام قطع برق استفاده می‌‌شوند.

توصیه ها و استاندارد نصب

در این قسمت توصیه‌هایی جدی بیان شده‌اند که نقل قول‌های کتبی از طرف متخصصان تجاری یا ایمنی نیستند. به عنوان یک متخصص فعال در حوزه ساخت و ساز و امنیت توصیه می کنم که برای ارزیابی دقیق کار مورد نیاز و هزینه های پروژه خود قبل از هر گونه تصمیم یا تعهد با متخصصان معتبری که سابقه فعالیت در این زمینه دارند تماس بگیرید و سوالات مبهم خود را بپرسید.

دلیل اهمییت این سوالات به خاطر وجود قوانینی محدود کننده در نصب فنس الکتریکی است، بر طبق قوانین جامع استانداردهای نصب فنس برقی مواردی وجود دارند که بر طبق آن‌ها هر گونه تعدی به حریم عابران و همسایگان جرم محسوب می‌شود و دارای کیفر قانونی است.

قلاب سیم و سایر تجهیزات

 نوع ترجیحی مواد می‌‌تواند بر هزینه حصار تأثیر بگذارد. در برخی موارد نیاز به ساخت نوع خاصی از براکت ها برای به دست آوردن بهترین امنیت یا مطابقت با معماری وجود دارد. در حالی که در برخی موارد مواد خاصی به دلیل دوام انتخاب می‌‌شوند. براکت های حصار برقی تعیین کننده سطح امنیتی حصار برقی شما هستند.

2

طیف وسیعی از براکت و قلاب‌ها برای انتخاب وجود دارد، قیمت ها به تعداد خطوط و نوع براکتی که انتخاب می‌‌کنید بستگی دارد.

مشخصات محل اجرا و نصب فنس الکتریکی

در برخی موارد نصب به مهارت های خاصی نیاز دارد بنابراین ممکن است قیمت بالا برود. هنگامی‌‌که زمین تراز نباشد، ممکن است نیاز باشد که حصار را گام بردارید و این به تعداد براکت های مورد نیاز می‌‌افزاید. شکل مرزها و ساختار خاک هر دو می‌‌توانند بر هزینه کلی نصب حصار برقی تأثیر بگذارند.

سایر عوامل موثر بر حصارکشی با فنس برقی

 حصار برقی برای چیست؛ به عنوان مثال، برای حیوانات خانگی است یا برای دام یا برای مناطق مسکونی و نظامی‌؟

 طول عمر آن؛ الکتروفنس های برقی می‌‌توانند دائمی ‌‌یا موقت باشند.

 قابل مشاهده باشد یا نه: حصارهای الکتریکی نامرئی که فقط روی حیواناتی که می‌‌خواهید در محوطه حصار نگهداری کنید تأثیر می‌‌گذارند.

تعداد حیوانات خانگی: اگر یک حصار نامرئی را انتخاب کرده اید، با یک قلاده مخصوص ارائه می‌‌شود. هزینه بستگی به این دارد که برای چند حیوان خانگی به قلاده نیاز دارید.

3

اندازه منطقه: هر چه مقدار زمینی که می‌‌خواهید با فنس‌کشی الکتریکی محصور کنید بیشتر باشد، به مصالح بیشتری نیاز خواهید داشت و هزینه کلی پروژه بیشتر می‌‌شود.

 می‌زان شوک: انواع مختلف حیوانات به سطوح مختلفی از شوک الکتریکی نیاز دارند تا به عنوان یک عامل بازدارنده عمل کنند. هرچه می‌زان شوک مورد نیاز بیشتر باشد دستگاه تولید شوک یا انرژایزر بزرگتر و گرانتری نیاز است.

ارتفاع نرده؛ارتفاع سیم فنس الکتریکی بر قیمت نصب و اجرا تاثیر می‌‌گذارد. به طور کلی هزینه حصارکشی در ارتفاع بالاتر بیشتر از نصب حصار در ارتفاع کم است. این موضوع به دلیل مقدار مواد از نظر اندازه قلاب سیم فولادی و حصار است.

اندازه نرده؛ اندازه خطی نرده برقی تعیین می‌‌کند که چقدر پول برای نرده خرج خواهید کرد. با این حال نرده های بلندتر در مقایسه با نرده های کوتاه قیمت کمتری دارند.

بررسی موارد جانبی در خرید فنس الکتریکی

  1. به‌طور کلی برای محاسبه هزینه کل و قیمت فنس‌کشی با حصار الکتریکی، باید سه چیز را در نظر بگیرید: هزینه مواد و تجهیزات مورد نیاز برای فنس کشی برقی، هزینه نصب و اجرای آن.
  2. سیم کشی برقی سایز 4 سفارشی کامل برای ساخت حصار برقی دائمی 4 سیم تا طول 500 متر؛ هر رول این نوع توری برقی در رول‌های متنوع وابسته به کارخانه تولید کننده، ساخته می‌شود، برای جلوگیری از هدر رفتن پول و انرژی بهتر است در ابتدا از یک کارشناس مشاوره بگیرید.
  3. توری الکتریکی برای تقسیم‌بندی میدان، حصار مرزی و مسیر عالی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که برای هر سیستم حصار موقت نیز برق را در اطراف زمین خود بیاورید! با این ویژگی که در صورت عدم نیاز به آن می‌توانید حصار کشاته شده را به آسانی و به عنوان حصار الکتریکی دست دوم بفروشید.

اگر به دنبال خرید فنس الکتریکی دست دوم با کیفیت و مقرون به صرفه هستید منبعی را که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم دنبال کنید: https://fouladtofighi.com/used-fence/

 

  1. با استفاده از پایه‌ها و عایق‌های فایبرگلاس(عایق الکتریسیته)، این حصارها بیش از 30 سال، استحکام و امنیت را ایجاد می‌کنند. در ادامه اگر حصار یا زمین نیاز به تغییر کاربری داشته باشد، می توان آنها را حذف کرد و دوباره استفاده کرد. پایه‌های فایبرگلاس و فنرهای انعطاف‌پذیر اجازه می‌دهد تا توری برقی بر روی آن‌ها سوار شوند و خطر برق گرفتگی در سطح پایین رخ ندهد.

منبع: فولاد توفیقی(https://fouladtofighi.com/)

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد