تفریح لاکچری خانم بازیگر و همسرش!

رویا نونهالی با اشتراک تصویری جدید از خود در کنار همسرش رسانه ای شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

رویا نونهالی تصویری جدید از خود و همسرش منتشر کرد . رویا نونهالی با نقش آفرینی در یک مجموعه پلیسی بسیار مشهور شد و بعدها رویا نونهالی در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرد اما همچنان رویا نونهالی از سریال و خواب و بیدار شاخته می شود. در حال حاضر رویا نونهالی که داور جنجالی برنامه عصر جدید بود از شرکت در این برنامه ضرف نظر کرده و  رویا نونهالی  ممنوع الکار شدنش را در یک ویدیو اعلام کرد.

 

رویا نونهالی ازدواج کرده و یک دختر به نام خاتون دارد. رویا نونهالی همسرش رامین حیدری فاروقی کارگردان و مستندساز مطرح ایرانی است. رویا نونهالی با بازی در فیلم تلویزیونی «خواب و بیدار» به اوج شهرت رسید و درمسابقه عصر جدید احسان علیخانی به عنوان داور بیش از پیش مشهور شده. رویا نونهالی داور عصر جدید درکنار همسرش با پوشش مسابقات اتومبیلرانی مشاهده می کنید:

رویا+نونهالی

 

 

رویا نونهالی و ممنوع الکار شدن

رویا نونهالی از دلایل ممنوع الکار اش گفت، او با اشاره به مشکل پزشکی ای که برایش پیش امده بود در چند ماه گذشته از علت ممنوع الکار شدنش توسط پزشک گفت.رویا نونهالی بازیگر با سابقه سینما و تلوزیون است. رویا نونهالی کار خود را با تئاتر و تلوزیون شروع کرد . رویا نونهالی با بازی در سریال خواب و بیدار درخشید.

رویا+نونهالی (1)

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان