|

بسته معیشتی | بسته حمایتی

اهدا بسته معیشتی جدید برای این دهک ها | برای دریافت بسته معیشتی زمستانه چه کنیم؟

۲ هزار سبد معیشتی به نیازمندان توسط بانک ملت اهدا شد.

اهدا بسته معیشتی جدید برای این دهک ها | برای دریافت بسته معیشتی زمستانه چه کنیم؟
کد مطلب : 42143

خبرنگار:علی طاهری

بانک ملت، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، ۲ هزار بسته معیشتی تهیه و به بنیاد کرامت رضوی اهدا کرد.

حمید یادروج مدیر کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت با اعلام این خبر گفت: بانک ملت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از نیازمندان، ۲ هزار بسته معیشتی را برای نیازمندان تحت پوشش بنیاد کرامت رضوی تهیه و جهت توزیع بین نیازمندان در اختیار این بنیاد قرار داده است.

به گفته یادروج، با موافقت هیئت مدیره بانک ملت، این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن و سایر اقلام خوراکی به بنیاد کرامت رضوی اهدا شد.

شایان ذکر است، در همین راستا بانک ملت ۱۰۰۰ سبد معیشتی نیز به نیازمندان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان البرز اهدا کرد.

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته های معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند.

یزد جامعه ورزش استان یزد به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها اقدام به تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی جهت نیازمندان کرد.

ضمن اشاره به تهیه این بسته‌های معیشتی به ارزش هر یک ۷۰۰ هزار تومان با حمایت و همراهی جامعه ورزش استان، این اقدام را در راستای نکوداشت رسم پهلوانی در بین ورزشکاران استان و گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ذکر کرد.

وی گفت: از گذشته ورزش در استان دارای دو بعد پرورش جسم و پرورش روح و رسم پهلوانی بوده به طوری ورزشکاران که در کنار امر ورزش به حوزه اجتماع و جامعه خود نیز توجه داشته و همواره به مستمندان و نیازمندان و در مباحث اجتماعی یاری می‌کردند.

حاجی حسینی ابراز امیدواری کرد این اقدام خداپسندانه که توسط هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی و ورزشکاران تدارک دیده شده، در فواصل زمانی نزدیک به‌ هم تکرار شد و از طریق گره‌ای نیز از مشکلات نیازمندان گشوده شود.

توزیع ۱۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بستک

به مناسبت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۱۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بستک توزیع شد.

سرهنگ  پاسدارحجت شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک گفت: این بسته‌ها شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است

سرهنگ شعبانی افزود: هزینه این بسته‌ها ۱۳۰ میلیون تومان است.

بسته معیشتی

اهدای بسته معیشتی ۱۰۰ میلیون تومانی به این افراد

در فضای مجازی خبرهایی منتشر شده است مبنی بر اینکه دولت قرار است به دهک هایی برای روز پدر بسته معیشتی اهدا کند که هنوز هیچ منبعی این خبر را تایید نکرده است.

حجت الاسلام علی موحدی راد، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در مراسم توزیع این بسته های معیشتی اظهارداشت: این بسته های حمایتی به همت انجمن حمایت از زندانیان، سازمان زندان ها و اقدامات تامینی، بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی برای خانواده زندانیان تهیه شد.

وی ارزش این بسته ها را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۵۴۰ بسته حمایتی تحویل خانواده زندانیان به ارزش ۴ میلیارد تومان شده است.

 مرکز البرز؛ پاسدار فلاح نژاد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان فردیس با اشاره به توزیع بیش از ۲۵ هزار بسته کمک معیشتی در شهرستان فردیس از ابتدای سال تاکنون گفت: این رزمایش سی و دومین مرحله کمک‌های مومنانه در شهرستان است که در این مرحله بیش از ۲ هزار بسته آماده شده و ۸۰۰ بسته آن در شهر مشکین دشت بین اقشار کم برخوردار توزیع خواهد شد و در‌ کنار آن نیز ۵ هزار پرس غذای گرم نیز طبخ می شود.

وی گفت: ارزش هر بسته ۸۰۰ هزار تومان است که در مراحل بعدی به ۱/۵ میلیون‌تومان افزایش خواهد یافت.

سرهنگ پاسدار فلاحتکار رئیس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) هم در این رزمایش گفت: در این ایام بیش از ۲۳ هزار بسته کمک معیشتی در مناطق محروم توزیع خواهیم کرد و از شب یلدا تاکنون در طرح یلدای مهدوی تا هفته مقاومت بیش از ۵۰ هزار بسته برای خانواده‌های عزتمند تهیه و توزیع شده است.

مرحله بعدی رزمایش احسان و همدلی شهرستان فردیس در دهه مبارک فجر و آخرین مرحله در سال۱۴۰۲ با آغاز ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین